Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 11-05-2020, 17:51   #36
Molkar
 
Molkar's Avatar
 
Reputacja: 1 Molkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputację
Dekline
Co do tego to jest to info z opisu zdolności Eteryczny, opis ten jest na 77 stronie Bestiariusza Starego Świata + sprawdziłem po prostu potwory takie jak duch / zjawa / poltergeist mają tą zdolność a Upiór nie Upiór ma zdolność nieumarły.

Co do mojej postaci to bez historii bo nie wymagałeś (ciekawe do ilu rzeczy się przyczepisz )

Imię i nazwisko: Irdulac Canridar
Przezwisko: "Uszko" - ze względu na znak szczególny
Znaki szczególne: Jedno ucho - drugie utracił podczas pierwszych misji z obecną ekipą
Rasa: Elf
Wzrost: 175cm
Włosy: Długie ciemnobrązowe
Wiek: 80 lat
Oczy: Srebrne

WW 55 | A 2
US 75 | Żyw 18
K 55 | S 5
Odp 55 | WT 5
ZR 75 | Sz 6
Int 55 | Mag 0
SW 55 | PP 0
Ogd 55 | PO 0

Umiejętności:
*Unik + 20
*Spostrzegawczość +20
*Ukrywanie się +10
*Skradanie +10
*Przeszukiwanie +10
*Otwieranie zamków +10
*Pływanie

Zdolności:
*Widzenie w ciemności
*Broń specjalna (długi łuk)
*Błyskawiczne przeładowanie (można wykonać atak wielokrotny z łuku)
*Nieustraszony (odporność na strach, zastraszanie, zdolność niepokojący, groza działa jak strach)
*Bardzo szybki (+1 do Sz)
*Wyczucie kierunku
*Wykrywanie pułapek (+10 do spostrzegawczości i otwierania zamków w przypadku pułapek)

Ekwipunek:
*Elfi łuk najlepszej jakości niekończących się strzał (broń dzięki magii nie potrzebuje pocisków, po naciągnięciu cięciwy tworzony jest pocisk energii który działa jak magiczna strzała). [+5 do US | Obrażenia 3 | Obciążenie 65 | Zasięg 36/72 | Przeładowanie akcja | Przebijający zbroję]
*2 sztylety najlepszej jakości (jeden w bucie, drugi przy pasie). [WW +5 | Obrażenia Siła-3 | Obciązenie 10]
*Miecz najlepszej jakości [WW +5 | Obrażenia Siła | Obciązenie 40]
*Zbroja kolcza z ithilmaru najlepszej jakości [PZ 4 na całym ciele | Obciążenie 105 | brak kary -10 do ZR]
*Ubranie podróżne dobrej jakości - płaszcz, kaptur itp.

*Plecak a w nim (sztućce, miska, kubek, 2 świeczki woskowe+ 10 zapałek [zabezpieczone przed zamoknięciem], koc, 4 mikstury leczenia, haczyk na ryby i żyłka, kotwiczka do wspinaczki, butelka dobrego wina, wnyki). Przy plecaku zawieszona lina.
*Przy sobie (sakiweka z 20 ZK, zestaw wytrychów, przy pasie w specjalnych przegródkach 2 mikstury leczenia, 2 odtrutki, bukłak z piwem, hubka i krzesiwo)

Pies bojowy (zwierzak z podręcznika podstawowego str 244):
Imię: Ithil

WW 41 | A 1
US 00 | Żyw 10
K 32 | S 3
Odp 38 | WT 3
ZR 30 | Sz 6
Int 1 5 | Mag 0
SW 43 | PP 0
Ogd 00 | PO 0

Obrażenia: K10 + 3

Umiejętności:
*Pływanie
*Spostrzegawczość +20
*Tropienie

Zdolności:
*Broń naturalna
*Silny cios
*Wyostrzone zmysły
 
__________________
„Dlaczego ocaleni pozostają bezimienni – jakby ciążyła na nich klątwa – a poległych otacza się czcią? Dlaczego czepiamy się tego, co utraciliśmy, ignorując to, co udało nam się zachować?”
Steven Erikson, „Bramy Domu Umarłych”, s. 427

Ostatnio edytowane przez Molkar : 11-05-2020 o 18:54.
Molkar jest offline