Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Warhammer > Archiwum sesji z działu Warhammer
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 11-05-2020, 12:55   #31
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
A jest tam coś napisane w tym dodatku o broni runicznej, jak na nie działa? Akurat tego dodatku nie mam.
 
Gladin jest offline  
Stary 11-05-2020, 13:27   #32
 
Molkar's Avatar
 
Reputacja: 1 Molkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputację
Czytając rozdział o runach jak i magicznych przedmiotach to tak, broń runiczna = magiczna jeśli chodzi o ranienie istot wrażliwych tylko na magiczną broń.
 
__________________
„Dlaczego ocaleni pozostają bezimienni – jakby ciążyła na nich klątwa – a poległych otacza się czcią? Dlaczego czepiamy się tego, co utraciliśmy, ignorując to, co udało nam się zachować?”
Steven Erikson, „Bramy Domu Umarłych”, s. 427
Molkar jest offline  
Stary 11-05-2020, 13:47   #33
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
a o srebrze coś w kwestii istot eterycznych piszą?
 
Gladin jest offline  
Stary 11-05-2020, 13:59   #34
 
Molkar's Avatar
 
Reputacja: 1 Molkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputację
Nie, jedyne co rani eteryczne postacie to broń magiczna, zaklęcia oraz ataki demonów.
 
__________________
„Dlaczego ocaleni pozostają bezimienni – jakby ciążyła na nich klątwa – a poległych otacza się czcią? Dlaczego czepiamy się tego, co utraciliśmy, ignorując to, co udało nam się zachować?”
Steven Erikson, „Bramy Domu Umarłych”, s. 427
Molkar jest offline  
Stary 11-05-2020, 17:35   #35
Opiekun działu Warhammer
 
Dekline's Avatar
 
Reputacja: 1 Dekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputację
Gladin:
Ok, zatem zbroja ćwiekowana, spoko.

Historia jak najbardziej ciekawa, chociaz informacja do reszty: nie musicie uzasadniać swojego EQ

O ile dobrze pamietam zbroje najwyższej jakości były o połowę lżejsze a bronie dodawały +5 WW/US i były lżejsze. To już nawet nie chodzi o to co było gdzieś w podręczniku, tylko co sobie tu ustalimy będzie wiążące. A co do obciażenia to olac, nigdy go nie liczyłem póki ktoś nie ma zamiaru nosić 20 mieczy przy sobie

Co do EQ, rozumiem że topór dwuręczny?

Run tworzyć nie będziemy, wiec traktuje to jako ciekawostke, a wasze runy jako trwałe. Wiadomo, można je zniszczyć jak kazdy zwykly przedmiot, z tym że najlepszej jakości.

A runy z Twojej KP wydają się spoko, tylko ten młot do rzucania jest zbyt przekoksowany, nie dość że wraca to jeszcze dodaje US, myślę że każda z tych cech jest zbyt OP. Mógłbym zaproponować +10 US oraz test SW czy wróci w tej turze czy w następnej ( i tak do skutku). Porównuje do reszty i myślę że tak będzie ok.

Broń najlepszej jakości to dla mnie standard w tej sesji.

Rozumiem różnice run i magii, aczkolwiek póki ni jestes kowalem run ani magiem to nie robi zbytnio różnicy.




Molkar
Zwierzaka jakiegokolwiek chcesz i zmieści się na okręcie bez większych problemów, szkolony również

Nie pisać pierdół Generalnie macie torbe z pierdołami.


Arch
Ok, jak wyzej, moga być najwyższej jakości.

Zbroja kolcza najwyżej jakości ma połowę obciażenia, wiec w przyblizeniu waży tyle ile skórznia, różnica do ćwiekowanej jest taka że ciężej jest się w niej skradać bo jest głośniejsza.

Bełty ok, to było tak bardziej żartobliwie, że czemu tak mało No i dalej nie wiem ilu strzałowa. 6?

Luneta ok. Ale taka poręczna do kieszeni czy duża jak kapitańska?

Arthur:
Twoja postać ma jakąś broń oprócz gwiazdek?

Chcesz dorzucić sobie jakąś broń magiczną/runiczna? Nawet wymyśloną.


Do wszystkich:
Co do broni magicznej i upiorów, to tak jak pisał Molkar. Runa=magia. No i również na logikę demon jest fizyczny wiec da sie go zranić bronia fizyczną, duch czy zjawa jest niematerialna więc trzeba coś wiecej. Demon jest z pogranicza światów więc może ranić jednych i drugich Molkar, zapodasz tą stronę o której piszesz? W sensie kto, kogo i czym rani?

Jeśli chodzi o KP to proszę żeby każdy podopisywał do swojej karty w nawiasach, co ona daje. W poprzedniej sesji ja to dopisywałem, ale teraz jest tego dużo wiecej. Pamietajcie że rzucając za Was muszę widzieć że macie um/zd która coś wam do rzutu da
 
__________________
ORDNUNG MUSS SEIN
Odpowiadam w czasie: PW 24h, disco: 6h (Dekline#9103)
Dekline jest offline  
Stary 11-05-2020, 17:51   #36
 
Molkar's Avatar
 
Reputacja: 1 Molkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputację
Dekline
Co do tego to jest to info z opisu zdolności Eteryczny, opis ten jest na 77 stronie Bestiariusza Starego Świata + sprawdziłem po prostu potwory takie jak duch / zjawa / poltergeist mają tą zdolność a Upiór nie Upiór ma zdolność nieumarły.

Co do mojej postaci to bez historii bo nie wymagałeś (ciekawe do ilu rzeczy się przyczepisz )

Imię i nazwisko: Irdulac Canridar
Przezwisko: "Uszko" - ze względu na znak szczególny
Znaki szczególne: Jedno ucho - drugie utracił podczas pierwszych misji z obecną ekipą
Rasa: Elf
Wzrost: 175cm
Włosy: Długie ciemnobrązowe
Wiek: 80 lat
Oczy: Srebrne

WW 55 | A 2
US 75 | Żyw 18
K 55 | S 5
Odp 55 | WT 5
ZR 75 | Sz 6
Int 55 | Mag 0
SW 55 | PP 0
Ogd 55 | PO 0

Umiejętności:
*Unik + 20
*Spostrzegawczość +20
*Ukrywanie się +10
*Skradanie +10
*Przeszukiwanie +10
*Otwieranie zamków +10
*Pływanie

Zdolności:
*Widzenie w ciemności
*Broń specjalna (długi łuk)
*Błyskawiczne przeładowanie (można wykonać atak wielokrotny z łuku)
*Nieustraszony (odporność na strach, zastraszanie, zdolność niepokojący, groza działa jak strach)
*Bardzo szybki (+1 do Sz)
*Wyczucie kierunku
*Wykrywanie pułapek (+10 do spostrzegawczości i otwierania zamków w przypadku pułapek)

Ekwipunek:
*Elfi łuk najlepszej jakości niekończących się strzał (broń dzięki magii nie potrzebuje pocisków, po naciągnięciu cięciwy tworzony jest pocisk energii który działa jak magiczna strzała). [+5 do US | Obrażenia 3 | Obciążenie 65 | Zasięg 36/72 | Przeładowanie akcja | Przebijający zbroję]
*2 sztylety najlepszej jakości (jeden w bucie, drugi przy pasie). [WW +5 | Obrażenia Siła-3 | Obciązenie 10]
*Miecz najlepszej jakości [WW +5 | Obrażenia Siła | Obciązenie 40]
*Zbroja kolcza z ithilmaru najlepszej jakości [PZ 4 na całym ciele | Obciążenie 105 | brak kary -10 do ZR]
*Ubranie podróżne dobrej jakości - płaszcz, kaptur itp.

*Plecak a w nim (sztućce, miska, kubek, 2 świeczki woskowe+ 10 zapałek [zabezpieczone przed zamoknięciem], koc, 4 mikstury leczenia, haczyk na ryby i żyłka, kotwiczka do wspinaczki, butelka dobrego wina, wnyki). Przy plecaku zawieszona lina.
*Przy sobie (sakiweka z 20 ZK, zestaw wytrychów, przy pasie w specjalnych przegródkach 2 mikstury leczenia, 2 odtrutki, bukłak z piwem, hubka i krzesiwo)

Pies bojowy (zwierzak z podręcznika podstawowego str 244):
Imię: Ithil

WW 41 | A 1
US 00 | Żyw 10
K 32 | S 3
Odp 38 | WT 3
ZR 30 | Sz 6
Int 1 5 | Mag 0
SW 43 | PP 0
Ogd 00 | PO 0

Obrażenia: K10 + 3

Umiejętności:
*Pływanie
*Spostrzegawczość +20
*Tropienie

Zdolności:
*Broń naturalna
*Silny cios
*Wyostrzone zmysły
 
__________________
„Dlaczego ocaleni pozostają bezimienni – jakby ciążyła na nich klątwa – a poległych otacza się czcią? Dlaczego czepiamy się tego, co utraciliśmy, ignorując to, co udało nam się zachować?”
Steven Erikson, „Bramy Domu Umarłych”, s. 427

Ostatnio edytowane przez Molkar : 11-05-2020 o 18:54.
Molkar jest offline  
Stary 11-05-2020, 18:01   #37
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
Co do obciążenia, to ja się obawiam, że każesz nam płynąć wpław i mając zbyt wiele rzeczy przy sobie zaraz się potopimy.

Odnośnie młota bojowego, to najbardziej mi zależało na tym, żeby wracał do ręki (to byłaby wtedy moja broń zasięgowa). Na bonusach do US mi nie zależy wcale. I z dodawania automatycznej umiejętności operowania nim jak gdyby posiadało się zdolność broń rzucana też mogę zrezygnować. Ale jeżeli miałby nie wracać do ręki to trochę mi to psuje koncepcję i wolałbym pomyśleć o czymś innym.

Czy srebrna klinga wchodzi do puli 2 extra przedmiotów czy nie?

Tak samo topór z runą umagicznienia (czyli dodaje tylko możliwość zadawania ran eterycznym) liczy się do puli 2 extra przedmiotów, czy nie?
 
Gladin jest offline  
Stary 11-05-2020, 18:55   #38
 
archiwumX's Avatar
 
Reputacja: 1 archiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Dekline Zobacz post
Gladin:
Arch
Ok, jak wyzej, moga być najwyższej jakości.

Zbroja kolcza najwyżej jakości ma połowę obciażenia, wiec w przyblizeniu waży tyle ile skórznia, różnica do ćwiekowanej jest taka że ciężej jest się w niej skradać bo jest głośniejsza.

Bełty ok, to było tak bardziej żartobliwie, że czemu tak mało No i dalej nie wiem ilu strzałowa. 6?

Luneta ok. Ale taka poręczna do kieszeni czy duża jak kapitańska?
Ok, jak wyzej, moga być najwyższej jakości. Jeśli się da naciągnąć to włócznia mogłaby mieć runę dającą +10 do WW i US i runę dającą cechę parujący.
A co byś powiedział na taką cechę z runu, że ataki wykonane w ramach akcji szarża i szaleńczy atak oraz przy rzucie są zdruzgoczące?

Zatem decyduje się na ćwiekaną najwyższej jakości.
Zatem dajesz 100 bełtów? A magazynek wg. podręcznika ma pojemność 10 slotów.
A luneta wystarczy kieszonkowa.
 
__________________
Szukam tajemnic i sekretów.

Ostatnio edytowane przez archiwumX : 11-05-2020 o 19:42.
archiwumX jest offline  
Stary 11-05-2020, 19:36   #39
 
Arthur Fleck's Avatar
 
Reputacja: 1 Arthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputację
Broni magicznej pewnie nie wymyślę bo nie znam się na runach i magii w Warhammerze, ale podumam jeszcze nad jakąś ciekawą bronią.

Specjaliści, pytanie: Czy w uniwersum WFRP istnieje jakiś szlachetny metal, coś w stylu valyriańskiej stali z Gry o tron? Coś twardszego niż stal i trudniejszego do zniszczenia.
 
Arthur Fleck jest offline  
Stary 11-05-2020, 19:42   #40
 
Molkar's Avatar
 
Reputacja: 1 Molkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputację
Znam tylko dwa opisane w Zbrojowni starego świata:
- Gromril u krasnoludów (taki ala adamandyt z dnd)
Ta jeszcze do kupienia bo ale droga
- Ithilmar u elfów (taki ala mithril z dnd)
tu albo dostajesz w podarku albo kradziona od elfów
 
__________________
„Dlaczego ocaleni pozostają bezimienni – jakby ciążyła na nich klątwa – a poległych otacza się czcią? Dlaczego czepiamy się tego, co utraciliśmy, ignorując to, co udało nam się zachować?”
Steven Erikson, „Bramy Domu Umarłych”, s. 427

Ostatnio edytowane przez Molkar : 11-05-2020 o 19:44.
Molkar jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:32.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172