Cytat:
Napisał Anonim Apropo karcianki to wygląda jak zagranie Thread Necromancer archiwumx w szczególności, że odpowiedziałeś zablokowanemu użytkownikowi. Stronę wcześniej wypowiadali się inni antybohaterowie tego forum. No, ale skoro już tu odzywam się: |
Jakoś natchnął mnie ożywienia tego tematu całkiem niedawny post z najnowszego wątku...
http://lastinn.info/881229-post5.html (Niebohatersko, a wręcz szkolnie) Cytat:
Napisał Anonim Zasady są po to, aby ich przestrzegać, a można je łamać w grach tylko, aby gra była fajniejsza dla wszystkich. Odebranie komuś jego "+5" z pewnością nie będzie dla niego fajne. |
Oczywiście, że to jest fajne. Ale mi się rozchodzi pytanie: Po co żyłować ten atak? Przecież jest mało gier, gdzie przebijanie się przez obronę celu wystarczy solidna wysokość cech odpowiedzialnych za ten atak. A do tego możliwość łapania dodatnich modyfikatorów z okoliczności albo z uzbrojenia. Wiele systemów oferują też różne sztuczki pozwalące negować pewne formy obrony np. czary dotykowe negują pancerze, a oflankowanie negują modyfikator z zręczności.