Sesja:
I - setting: komandosi
II - ramy: sf
III - stężenie paranormalności: zerowe
IV - główne zagrożenie: potwory
V - plansza: pustkowia
VI - etap zagrożenia: początkowe
VII - Rodzaj placówki cywilna/militarna/naukowa
VIII - Wielkość placówki: mała/średnia/duża
VI - Etap zagrożenia - czyli w jakim momencie ma się dziać akcja, jak bardzo jest zaawansowana a zagrożenie oczywiste.
1 - Początkowe - dopiero rozpoznanie, wstępny etap, jeszcze nie bardzo wiadomo co się stało i z czym ma się do czynienia albo pierwsze wrażenie jest całkowicie lub częściowo mylne.
2 - Zaawansowane - punkt krytyczny akcji, jest już pełnowymiarowy konflikt z głównym zagrożeniem ale szala wagi jeszcze może się przechylić na każdą ze stron.
3 - Końcowe - jest przechlapanie, zagrożenie okazało się zbyt potężne dla komandosów, teraz muszą przetrwać do ewakuacji lub dotrzeć do miejsca ewakuacji na zwycięstwo w bezpośrednim starciu nie ma szans.
Wynik głosowania:
1 - Początkowe: 3 (1 Arthur Fleck; 2 rudaad; 3 Kerm)
2 - Zaawansowane: 1 (1 Azrael1022)
3 - Końcowe: 3 (1 GreK; 2 BG; 3 Kostka)
- Termin głosowania:
do północy we wt. 07.14.
- No to mamy remis między opcją 1 - Początkowy etap a opcją 3 - Końcowy etap. W związku z tym decyduje rzut kostką. Parzyste > Początkowy etap; Nie parzyste > Końcowy.
- Rzut:
Kostnica > 6 czyli parzyste czyli etap Początkowy.
- No i zbliżamy się do ostatniej tury głosowania w tej rekrucie
Dlatego tym razem będą dwie opcje do wyboru. Prosiłbym dawać odpowiedzi na obie. Głos na jedną tylko opcję będzie uznany za nieważny. Tym razem chodzi o detale planszy startowej czyli jako ona miała niegdyś charakter i wielkość. Dlatego chociaż rozbita na dwie opcje to w gruncie rzeczy jest to jedność. Ot ma to wpływ na klimat i charakter miejsca i może jakieś zahaczki fabularne w późniejszym etapie gry.
VII - Rodzaj placówki
Z wyniku głosowania wyszło, że miejsce akcji to jakieś ruiny na pustkowiu w jakim założyli obóz archeolodzy. Pytanie czym są te ruiny co niejako definiuje klimat i charakter planszy.
1 - Cywilna - konstrukcja cywilna, służyła niegdyś za bazę dla załóg orbitalnych, ktoś próbował założyć kolonię czy nawet rozbił się tu jakiś wrak co posłużył za miejsce zamieszkania.
2 - Militarna - jakaś odizolowana baza wojskowa Floty, korporacji czy organizacji o wojskowym profilu. Może nawet cały okręt zagrzebany w piachu. Może było w niej coś tajemniczego a może sama lokalizacja miała być tajemnicą.
3 - Naukowa - ktoś tu kiedyś założył bazę naukową. Zapewne chodziło o miejsce odizolowane od reszty lub z jakiegoś powodu to miejsce szczególne. Możliwe też, że po prostu z jakiegoś powodu ekipa naukowców tutaj utknęła.
VIII - Wielkość placówki
Jaka jest wielkość tej oryginalne placówki w jakiej archeolodzy założyli swój obóz i gdzie ma się zacząć akcja sesji. Im mniejsza placówka tym bardziej prawdopodobne, że to efekt przymusowego lądowania czy podobnie wymuszonej sytuacji, im większa tym bardziej prawdopodobne celowe działanie.
1 - Mała - obiekt na kilka dziesiątek użytkowników. Kilka budynków na krzyż, wrak kapsuły ratunkowej, niewielki lądownik, kontenerowe osiedle.
2 - Średnia - obiekt na kilka setek użytkowników. Coś o wielkości solidnego obozu czy kompleksu, niezbędne minimum technologiczne i socjalne do trwania przez dłuższy czas.
3 - Duża - obiekt na kilka tysięcy użytkowników. Solidna, porządna baza założona z konkretnym przeznaczeniem, początkowy etap kolonizacji, coś co ma wielkość niezłego miasteczka.
Termin do głosowania:
do północy cz 07.16.