Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 13-07-2020, 20:07   #71
 
Kostka's Avatar
 
Reputacja: 1 Kostka ma wspaniałą reputacjęKostka ma wspaniałą reputacjęKostka ma wspaniałą reputacjęKostka ma wspaniałą reputacjęKostka ma wspaniałą reputacjęKostka ma wspaniałą reputacjęKostka ma wspaniałą reputacjęKostka ma wspaniałą reputacjęKostka ma wspaniałą reputacjęKostka ma wspaniałą reputacjęKostka ma wspaniałą reputację
Survival chętnie a więc końcowe
 
__________________
Hmmm?
Kostka jest offline  
Stary 14-07-2020, 13:34   #72
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
- Dzięki za głosy i pogrubienie


Sesja:

I - setting: komandosi

II - ramy: sf

III - stężenie paranormalności: zerowe

IV - główne zagrożenie: potwory

V - plansza: pustkowia

VI - etap zagrożenia: początkowe/zaawansowane/końcowe



VI - Etap zagrożenia - czyli w jakim momencie ma się dziać akcja, jak bardzo jest zaawansowana a zagrożenie oczywiste.


1 - Początkowe - dopiero rozpoznanie, wstępny etap, jeszcze nie bardzo wiadomo co się stało i z czym ma się do czynienia albo pierwsze wrażenie jest całkowicie lub częściowo mylne.

2 - Zaawansowane - punkt krytyczny akcji, jest już pełnowymiarowy konflikt z głównym zagrożeniem ale szala wagi jeszcze może się przechylić na każdą ze stron.

3 - Końcowe - jest przechlapanie, zagrożenie okazało się zbyt potężne dla komandosów, teraz muszą przetrwać do ewakuacji lub dotrzeć do miejsca ewakuacji na zwycięstwo w bezpośrednim starciu nie ma szans.


Wynik głosowania:

1 - Początkowe: 3 (1 Arthur Fleck; 2 rudaad; 3 Kerm)

2 - Zaawansowane: 1 (1 Azrael1022)

3 - Końcowe: 3 (1 GreK; 2 BG; 3 Kostka)


- Termin głosowania: do północy we wt. 07.14.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 15-07-2020, 01:55   #73
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Sesja:

I - setting: komandosi

II - ramy: sf

III - stężenie paranormalności: zerowe

IV - główne zagrożenie: potwory

V - plansza: pustkowia

VI - etap zagrożenia: początkowe

VII - Rodzaj placówki cywilna/militarna/naukowa

VIII - Wielkość placówki: mała/średnia/duża



VI - Etap zagrożenia - czyli w jakim momencie ma się dziać akcja, jak bardzo jest zaawansowana a zagrożenie oczywiste.


1 - Początkowe - dopiero rozpoznanie, wstępny etap, jeszcze nie bardzo wiadomo co się stało i z czym ma się do czynienia albo pierwsze wrażenie jest całkowicie lub częściowo mylne.

2 - Zaawansowane - punkt krytyczny akcji, jest już pełnowymiarowy konflikt z głównym zagrożeniem ale szala wagi jeszcze może się przechylić na każdą ze stron.

3 - Końcowe - jest przechlapanie, zagrożenie okazało się zbyt potężne dla komandosów, teraz muszą przetrwać do ewakuacji lub dotrzeć do miejsca ewakuacji na zwycięstwo w bezpośrednim starciu nie ma szans.


Wynik głosowania:

1 - Początkowe: 3 (1 Arthur Fleck; 2 rudaad; 3 Kerm)

2 - Zaawansowane: 1 (1 Azrael1022)

3 - Końcowe: 3 (1 GreK; 2 BG; 3 Kostka)


- Termin głosowania: do północy we wt. 07.14.


- No to mamy remis między opcją 1 - Początkowy etap a opcją 3 - Końcowy etap. W związku z tym decyduje rzut kostką. Parzyste > Początkowy etap; Nie parzyste > Końcowy.

- Rzut: Kostnica > 6 czyli parzyste czyli etap Początkowy.



- No i zbliżamy się do ostatniej tury głosowania w tej rekrucie Dlatego tym razem będą dwie opcje do wyboru. Prosiłbym dawać odpowiedzi na obie. Głos na jedną tylko opcję będzie uznany za nieważny. Tym razem chodzi o detale planszy startowej czyli jako ona miała niegdyś charakter i wielkość. Dlatego chociaż rozbita na dwie opcje to w gruncie rzeczy jest to jedność. Ot ma to wpływ na klimat i charakter miejsca i może jakieś zahaczki fabularne w późniejszym etapie gry.


VII - Rodzaj placówki

Z wyniku głosowania wyszło, że miejsce akcji to jakieś ruiny na pustkowiu w jakim założyli obóz archeolodzy. Pytanie czym są te ruiny co niejako definiuje klimat i charakter planszy.


1 - Cywilna - konstrukcja cywilna, służyła niegdyś za bazę dla załóg orbitalnych, ktoś próbował założyć kolonię czy nawet rozbił się tu jakiś wrak co posłużył za miejsce zamieszkania.

2 - Militarna - jakaś odizolowana baza wojskowa Floty, korporacji czy organizacji o wojskowym profilu. Może nawet cały okręt zagrzebany w piachu. Może było w niej coś tajemniczego a może sama lokalizacja miała być tajemnicą.

3 - Naukowa - ktoś tu kiedyś założył bazę naukową. Zapewne chodziło o miejsce odizolowane od reszty lub z jakiegoś powodu to miejsce szczególne. Możliwe też, że po prostu z jakiegoś powodu ekipa naukowców tutaj utknęła.



VIII - Wielkość placówki

Jaka jest wielkość tej oryginalne placówki w jakiej archeolodzy założyli swój obóz i gdzie ma się zacząć akcja sesji. Im mniejsza placówka tym bardziej prawdopodobne, że to efekt przymusowego lądowania czy podobnie wymuszonej sytuacji, im większa tym bardziej prawdopodobne celowe działanie.

1 - Mała - obiekt na kilka dziesiątek użytkowników. Kilka budynków na krzyż, wrak kapsuły ratunkowej, niewielki lądownik, kontenerowe osiedle.

2 - Średnia - obiekt na kilka setek użytkowników. Coś o wielkości solidnego obozu czy kompleksu, niezbędne minimum technologiczne i socjalne do trwania przez dłuższy czas.

3 - Duża - obiekt na kilka tysięcy użytkowników. Solidna, porządna baza założona z konkretnym przeznaczeniem, początkowy etap kolonizacji, coś co ma wielkość niezłego miasteczka.




Termin do głosowania: do północy cz 07.16.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 15-07-2020, 05:01   #74
 
rudaad's Avatar
 
Reputacja: 1 rudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputację
Głosuję na opcję małej militarnej jednostki - niech, nie będzie łatwo to wszystko sklecić!
 
__________________
"Najbardziej przecież ze wszystkich odznaczyła się ta, co zapragnęła zajrzeć do wnętrza mózgu, do siedliska wolnej myśli i zupełnie je zeżreć. Ta wstąpiła majestatycznie na nogę Winrycha, przemaszerowała po nim, dotarła szczęśliwie aż do głowy i poczęła dobijać się zapamiętale do wnętrza tej czaszki, do tej ostatniej fortecy polskiego powstania."
rudaad jest offline  
Stary 15-07-2020, 06:54   #75
 
Azrael1022's Avatar
 
Reputacja: 1 Azrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputację
Niech będzie to duża placówka. Lubie klimat bezkresnych korytarzy i setek dziwnych pomieszczeń. A co do rodzaju, to naukowa.
 
Azrael1022 jest offline  
Stary 15-07-2020, 06:55   #76
 
GreK's Avatar
 
Reputacja: 1 GreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputację
Jestem za rozmachem. Więcej trupów, lepsza zabawa. Duża.
No i idźmy w rzeź niewiniątek: cywilna
 
__________________
LUBIĘ PBF
(miałem to wygwiazdkowane ale ktoś uznał to za deklarację polityczną)
GreK jest offline  
Stary 15-07-2020, 07:40   #77
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Średnia militarna
 
Kerm jest offline  
Stary 15-07-2020, 14:05   #78
 
Arthur Fleck's Avatar
 
Reputacja: 1 Arthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputację
Średnia, naukowa
 
Arthur Fleck jest offline  
Stary 15-07-2020, 14:47   #79
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
- Oki, dzięki za głosy


- No i zbliżamy się do ostatniej tury głosowania w tej rekrucie Dlatego tym razem będą dwie opcje do wyboru. Prosiłbym dawać odpowiedzi na obie. Głos na jedną tylko opcję będzie uznany za nieważny. Tym razem chodzi o detale planszy startowej czyli jako ona miała niegdyś charakter i wielkość. Dlatego chociaż rozbita na dwie opcje to w gruncie rzeczy jest to jedność. Ot ma to wpływ na klimat i charakter miejsca i może jakieś zahaczki fabularne w późniejszym etapie gry.


VII - Rodzaj placówki

Z wyniku głosowania wyszło, że miejsce akcji to jakieś ruiny na pustkowiu w jakim założyli obóz archeolodzy. Pytanie czym są te ruiny co niejako definiuje klimat i charakter planszy.


1 - Cywilna - konstrukcja cywilna, służyła niegdyś za bazę dla załóg orbitalnych, ktoś próbował założyć kolonię czy nawet rozbił się tu jakiś wrak co posłużył za miejsce zamieszkania.

2 - Militarna - jakaś odizolowana baza wojskowa Floty, korporacji czy organizacji o wojskowym profilu. Może nawet cały okręt zagrzebany w piachu. Może było w niej coś tajemniczego a może sama lokalizacja miała być tajemnicą.

3 - Naukowa - ktoś tu kiedyś założył bazę naukową. Zapewne chodziło o miejsce odizolowane od reszty lub z jakiegoś powodu to miejsce szczególne. Możliwe też, że po prostu z jakiegoś powodu ekipa naukowców tutaj utknęła.


Wynik głosowania:

1 - Cywilna: 1 (1 GreK)

2 - Militarna: 2 (1 rudaad; 2 Kerm)

3 - Naukowa: 2 (1 Azrael1022; 2 Arthur Fleck)



VIII - Wielkość placówki

Jaka jest wielkość tej oryginalne placówki w jakiej archeolodzy założyli swój obóz i gdzie ma się zacząć akcja sesji. Im mniejsza placówka tym bardziej prawdopodobne, że to efekt przymusowego lądowania czy podobnie wymuszonej sytuacji, im większa tym bardziej prawdopodobne celowe działanie.

1 - Mała - obiekt na kilka dziesiątek użytkowników. Kilka budynków na krzyż, wrak kapsuły ratunkowej, niewielki lądownik, kontenerowe osiedle.

2 - Średnia - obiekt na kilka setek użytkowników. Coś o wielkości solidnego obozu czy kompleksu, niezbędne minimum technologiczne i socjalne do trwania przez dłuższy czas.

3 - Duża - obiekt na kilka tysięcy użytkowników. Solidna, porządna baza założona z konkretnym przeznaczeniem, początkowy etap kolonizacji, coś co ma wielkość niezłego miasteczka.


Wynik głosowania:

1 - Mała: 1 (1 rudaad)

2 - Średnia: 2 (1 Kerm; 2 Arthur Fleck)

3 - Duża: 2 (Azrael1022; 2 GreK)


Termin do głosowania: do północy cz 07.16.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 17-07-2020, 02:34   #80
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
- No to czas na finał rekruty


VII - Rodzaj placówki

Z wyniku głosowania wyszło, że miejsce akcji to jakieś ruiny na pustkowiu w jakim założyli obóz archeolodzy. Pytanie czym są te ruiny co niejako definiuje klimat i charakter planszy.


1 - Cywilna - konstrukcja cywilna, służyła niegdyś za bazę dla załóg orbitalnych, ktoś próbował założyć kolonię czy nawet rozbił się tu jakiś wrak co posłużył za miejsce zamieszkania.

2 - Militarna - jakaś odizolowana baza wojskowa Floty, korporacji czy organizacji o wojskowym profilu. Może nawet cały okręt zagrzebany w piachu. Może było w niej coś tajemniczego a może sama lokalizacja miała być tajemnicą.

3 - Naukowa - ktoś tu kiedyś założył bazę naukową. Zapewne chodziło o miejsce odizolowane od reszty lub z jakiegoś powodu to miejsce szczególne. Możliwe też, że po prostu z jakiegoś powodu ekipa naukowców tutaj utknęła.


Wynik głosowania:

1 - Cywilna: 1 (1 GreK)

2 - Militarna: 2 (1 rudaad; 2 Kerm)

3 - Naukowa: 2 (1 Azrael1022; 2 Arthur Fleck)


- Ponieważ jest remis pomiędzy opcją Militarna i Naukowa to zdecyduje rzut kostką. Parzyste to Militarna, nieparzyste to Naukowa.

Rzut: Kostnica > 8 czyli Militarna.



VIII - Wielkość placówki

Jaka jest wielkość tej oryginalne placówki w jakiej archeolodzy założyli swój obóz i gdzie ma się zacząć akcja sesji. Im mniejsza placówka tym bardziej prawdopodobne, że to efekt przymusowego lądowania czy podobnie wymuszonej sytuacji, im większa tym bardziej prawdopodobne celowe działanie.

1 - Mała - obiekt na kilka dziesiątek użytkowników. Kilka budynków na krzyż, wrak kapsuły ratunkowej, niewielki lądownik, kontenerowe osiedle.

2 - Średnia - obiekt na kilka setek użytkowników. Coś o wielkości solidnego obozu czy kompleksu, niezbędne minimum technologiczne i socjalne do trwania przez dłuższy czas.

3 - Duża - obiekt na kilka tysięcy użytkowników. Solidna, porządna baza założona z konkretnym przeznaczeniem, początkowy etap kolonizacji, coś co ma wielkość niezłego miasteczka.


Wynik głosowania:

1 - Mała: 1 (1 rudaad)

2 - Średnia: 2 (1 Kerm; 2 Arthur Fleck)

3 - Duża: 2 (Azrael1022; 2 GreK)


- W tej opcji też jest remis między Średną a Dużą więc też zdecyduje rzut kostką. Parzyste to Średnia a nieparzyste to Duża.

Rzut: Kostnica > 9 czyli Duża.



Termin do głosowania: do północy cz 07.16.



---



Podsumowanie:


I - setting: komandosi

II - ramy: sf

III - stężenie paranormalności: zerowe

IV - główne zagrożenie: potwory

V - plansza: pustkowia

VI - etap zagrożenia: początkowe

VII - Rodzaj placówki: militarna

VIII - Wielkość placówki: duża



---


- Dziękuję wszystkim za głosy i kibicowanie temu projektowi Nimniejszym etap tej "rekruty" dobiega końca. Wszystkich zainteresowanych zapraszam do komentów sesyjnych na głosowanie i dyskusję. A dokładniej tutaj: http://lastinn.info/komentarze-do-se...tml#post885908


---


- "Rekrutacja" do zamknięcia, prosiłbym opiekuna o przeniesienie tematu do archiwum
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:07.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172