- No to czas na finał rekruty
VII - Rodzaj placówki
Z wyniku głosowania wyszło, że miejsce akcji to jakieś ruiny na pustkowiu w jakim założyli obóz archeolodzy. Pytanie czym są te ruiny co niejako definiuje klimat i charakter planszy.
1 - Cywilna - konstrukcja cywilna, służyła niegdyś za bazę dla załóg orbitalnych, ktoś próbował założyć kolonię czy nawet rozbił się tu jakiś wrak co posłużył za miejsce zamieszkania.
2 - Militarna - jakaś odizolowana baza wojskowa Floty, korporacji czy organizacji o wojskowym profilu. Może nawet cały okręt zagrzebany w piachu. Może było w niej coś tajemniczego a może sama lokalizacja miała być tajemnicą.
3 - Naukowa - ktoś tu kiedyś założył bazę naukową. Zapewne chodziło o miejsce odizolowane od reszty lub z jakiegoś powodu to miejsce szczególne. Możliwe też, że po prostu z jakiegoś powodu ekipa naukowców tutaj utknęła.
Wynik głosowania:
1 - Cywilna: 1 (1 GreK)
2 - Militarna: 2 (1 rudaad; 2 Kerm)
3 - Naukowa: 2 (1 Azrael1022; 2 Arthur Fleck)
- Ponieważ jest remis pomiędzy opcją Militarna i Naukowa to zdecyduje rzut kostką. Parzyste to Militarna, nieparzyste to Naukowa.
Rzut:
Kostnica > 8 czyli Militarna.
VIII - Wielkość placówki
Jaka jest wielkość tej oryginalne placówki w jakiej archeolodzy założyli swój obóz i gdzie ma się zacząć akcja sesji. Im mniejsza placówka tym bardziej prawdopodobne, że to efekt przymusowego lądowania czy podobnie wymuszonej sytuacji, im większa tym bardziej prawdopodobne celowe działanie.
1 - Mała - obiekt na kilka dziesiątek użytkowników. Kilka budynków na krzyż, wrak kapsuły ratunkowej, niewielki lądownik, kontenerowe osiedle.
2 - Średnia - obiekt na kilka setek użytkowników. Coś o wielkości solidnego obozu czy kompleksu, niezbędne minimum technologiczne i socjalne do trwania przez dłuższy czas.
3 - Duża - obiekt na kilka tysięcy użytkowników. Solidna, porządna baza założona z konkretnym przeznaczeniem, początkowy etap kolonizacji, coś co ma wielkość niezłego miasteczka.
Wynik głosowania:
1 - Mała: 1 (1 rudaad)
2 - Średnia: 2 (1 Kerm; 2 Arthur Fleck)
3 - Duża: 2 (Azrael1022; 2 GreK)
- W tej opcji też jest remis między Średną a Dużą więc też zdecyduje rzut kostką. Parzyste to Średnia a nieparzyste to Duża.
Rzut:
Kostnica > 9 czyli Duża.
Termin do głosowania: do północy cz 07.16.
---
Podsumowanie:
I - setting: komandosi
II - ramy: sf
III - stężenie paranormalności: zerowe
IV - główne zagrożenie: potwory
V - plansza: pustkowia
VI - etap zagrożenia: początkowe
VII - Rodzaj placówki: militarna
VIII - Wielkość placówki: duża
---
- Dziękuję wszystkim za głosy i kibicowanie temu projektowi
Nimniejszym etap tej "rekruty" dobiega końca. Wszystkich zainteresowanych zapraszam do komentów sesyjnych na głosowanie i dyskusję. A dokładniej tutaj:
http://lastinn.info/komentarze-do-se...tml#post885908 ---
- "Rekrutacja" do zamknięcia, prosiłbym opiekuna o przeniesienie tematu do archiwum