Cytat:
Napisał Alex Tyler Ludzie ze śmiertelnymi ranami potrafili dalej walczyć i niejednokrotnie zabrać ze sobą przeciwnika na tamten świat. Przebicie korpusu nie oznaczało automatycznego zgonu. Więc daleko tej wizji do realizmu. |
Jedni biorą przeciwnika do grobu, inni padają na kolana. Pewnie zależy od sytuacji i od człowieka.
Ale rzeczywiście często się zdarza, że pod wpływem adrenaliny ludzie nie padają. Spróbuję jakoś to ugryźć. Dzięki za zwrócenie uwagi.
Cytat:
Napisał Rozyczka W moim punkcie o broni i MG chodziło o to, że jeśli to na Mistrzuniu będzie spoczywał obowiązek stworzenia każdej broni (a w dobrych warunkach może to być po dwie-trzy bronie dla każdego z czterech graczy), to jest bardzo możliwe, że jakaś broń będzie o wiele silniejsza niż pozostałe i sama ta surowa siła wystarczy, aby była używana nawet w niekorzystnych sytuacjach. Zwłaszcza w takich cyferkowych systemach łatwo o takie potknięcie przy balansie. |
MG nie powinien dopuszczać istnienia broni o parametrach wymaksowanych w każdej dziedzinie. Dodam wskazowki w tym temacie.
Cytat:
Napisał Rozyczka Oczywiście, lista nie musiałaby być przygotowana już teraz, jednak dobrze byłoby później dodać chociaż kilka popularnych w popkulturze broni. |
Taki mam zamiar.
Cytat:
Napisał Bonifacy Bardiel to jest zbyt skomplikowane żeby dało się w to grać spokojnie. |
1) Zbyt skomplikowane dla MG czy dla Gracza?
2) Jak myślisz, czego lepiej byłoby się pozbyć z tego systemu, aby go uprościć?
Cytat:
Napisał Johan Watherman |
Ano nie odpuściłem, trochę zmodyfikowałem podejście, próbuję od innej strony i zobaczymy.
Sprawdzałem właściwości statystyczne, ale z pewnością nie każdą w każdym możliwym scenariuszu. Dlatego przydałby mi się test.
Pieniędzy za to od nikogo nie biorę, więc mam prawo do pomyłek.
Tworzenie systemu jest dla mnie taką samą przyjemnością, jak i sama gra, więc sobie dłubię.