Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 28-07-2020, 07:15   #19
Johan Watherman
Moderator
 
Johan Watherman's Avatar
 
Reputacja: 1 Johan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputację
Niestety, nie siedzę w temacie na tyle aby z pełną odpowiedzialnością poleać dobrą literaturę, tym bardziej w miarę nowoczesną Natomiast na pewno kilka innych osób udzielając się może coś znaleźć.
Jest też Google i szukajka prac naukowych, na przykład.


EDIT
Nie skończyłem posta. Jeszcze kwestia projektowania systemu rpg. Jak każdy mistrza gry, też grzebałem przy tym. Zrobienie dobrej mechaniki nie jest łatwe ani do końca przyjemne. Co gorsza, nie znajdziesz za dużo materiałów na ten temat, trzeba analizować powstałe systemy. Tworzenie mechaniki nie kończy się tylko na jej rdzeniu. Możesz mieć świetną bazę, ale jeśli nie przemyślisz jej wypełnienia, to też się zepsuje.
 
__________________
Otium sine litteris mors est et hominis vivi sepultura.

Ostatnio edytowane przez Johan Watherman : 28-07-2020 o 14:31.
Johan Watherman jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem