Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 06-07-2005, 20:16   #13
Hood
 
Reputacja: 1 Hood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłość
Tja, choć polecam też temat GROZA w RPG

A co smaczku wynikającego z faktu, że miasta w których dzieje się akcja przygody to nasze miasta, ze znanych nam map to faktycznie trafne spostrzeżenie... Wybrażacie sobie gonitwę po Krakowie w poszkiwaniu starego przedwiecznego? To poważnie mołoby być niezwykle ciekawe...

Posłańcu a kto mówi, że jest to świat niezwykły? Albo że jest zwykły? Taki zwyczajny to nie jest, bo Cthulu raczej nie istnieje w realu... A poza tym, gdzie widzisz w naszych postach niezwykłość? KKK, mgły Londynu, Kompania Wschodnio-Indyjska czy Dziki Zachód są raczej tak samo pospolite jak cała reszta autentycznej historii tego świata... W tym również to, o czym Ty mówisz...
A jak zauważyłeś klimat tegoż systemu bierze się z mistrzostwa Lovecrafta w budowaniu nastroju oraz tym ulotnym elemencie itologii arabskiej, który wprowadził do swej twórczości... Zatem cechy świata są tu raczej drugoplanowe, a najważniejsze są "obłędne" przeżycia bohaterów graczy
 
Hood jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem