Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 20-08-2007, 18:54   #29
Manji
 
Manji's Avatar
 
Reputacja: 1 Manji jest jak niezastąpione światło przewodnieManji jest jak niezastąpione światło przewodnieManji jest jak niezastąpione światło przewodnieManji jest jak niezastąpione światło przewodnieManji jest jak niezastąpione światło przewodnieManji jest jak niezastąpione światło przewodnieManji jest jak niezastąpione światło przewodnieManji jest jak niezastąpione światło przewodnieManji jest jak niezastąpione światło przewodnieManji jest jak niezastąpione światło przewodnieManji jest jak niezastąpione światło przewodnie
Ja mam swój środek na takie problemy, po prostu pewne cechy postaci, w które wcielają sie gracze, pozostają bez zmian. Rosną jedynie cechy, które używam do testów. I tak mag o inteligencji IQ 200 będzie rzucał szybciej i potęzniejsze zaklecia lecz popełniał będzie te same błędy co inna, głupsza postac tego samego gracza. Tak samo będzie z ogładą, cechami przywódczymi itp. Nie da się odegrac ale od tego są kości aby zrównoważyc to zachwianie. Jeśli gracz bardzo się upiera aby grac postacią np. bardzo inteligentną to nią zagra, lecz taka postac nie osiągnie tego co inny inteligentniejszy gracz. Pozatym jest kilka rodzajów inteligencji, a wiekszośc systemów nie zagłębia się w to. Określając średnią wartośc inteligencji. Poza tym, od czasu do czasu MG ma prawo podesłac jakąs informację, którą przegapił gracz. Dlatego uważam, że cechy są narzędziem MG, a gracze się cieszą ze swoich dopakowanych postaci.

Pozdrawiam

Manji.
 
__________________
Świerszcz śpiewa pełen radości,
a jednak żyje krótko.
Lepiej żyć szczęśliwym niż smutnym.
Manji jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem