Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 11-11-2020, 19:20   #9
Rewik
 
Reputacja: 1 Rewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputację
Dobieranie umiejętności z listy pasowałoby właśnie do sesji, w której fabuła miałaby większe znaczenie.

Niżej podaję przykład, ale jest on wymyślony na poczekaniu i nie jest planowanym wątkiem (bo planowanego wątku jeszcze nie ma):

Grupa podróżników na Rysy została uwięziona w schronisku przez straszliwą śnieżycę. Każdy chciałby wrócić na święta do domu, lecz wygląda na to, iż nie rychło pogoda się zmieni. Już drugiego dnia okazuje się, że ludzie w schronisku zaczynają ginąć.

1. Gracze tworzyliby zwykłych ludzi.
2. My przesyłamy przynależność - mafia/miasto/neutral
3. Gracz dobiera dla swojej postaci umiejętności z dostępnej listy dla danej przynalezności.

W efekcie nie ma w zasadzie postaci-maski/ alter-ego. Po prostu każda stworzona postać otrzymuje motywacje (przynależność mafia/miasto/neutral) i wybiera sobie umiejętność i gra w towarzystwie zupełnie niezakłócającym klimatu. Z pełnym role-play'em, mogąc bawić się w kreacje swojej postaci i odgrywania jej charakteru. (nie byłoby postaci z kreskówek itp :P)

To dośc ambitne podejście do tematu, ale zainspirowani postem rudaad zastanawiamy się właśnie z Travellerem czy czegoś takiego nie spróbować. Pewnie byłoby to na mniejszą ilość osób, niż moja poprzednia mafia i pewnie z mniejszą śmiertelnością.

Co o tym myślicie?
 

Ostatnio edytowane przez Rewik : 11-11-2020 o 19:32.
Rewik jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem