Cytat:
Napisał Rewik Dobieranie umiejętności z listy pasowałoby właśnie do sesji, w której fabuła miałaby większe znaczenie. Niżej podaję przykład, ale jest on wymyślony na poczekaniu i nie jest planowanym wątkiem (bo planowanego wątku jeszcze nie ma):
Grupa podróżników na Rysy została uwięziona w schronisku przez straszliwą śnieżycę. Każdy chciałby wrócić na święta do domu, lecz wygląda na to, iż nie rychło pogoda się zmieni. Już drugiego dnia okazuje się, że ludzie w schronisku zaczynają ginąć.
1. Gracze tworzyliby zwykłych ludzi.
2. My przesyłamy przynależność - mafia/miasto/neutral
3. Gracz dobiera dla swojej postaci umiejętności z dostępnej listy dla danej przynalezności.
W efekcie nie ma w zasadzie postaci-maski/ alter-ego. Po prostu każda stworzona postać otrzymuje motywacje (przynależność mafia/miasto/neutral) i wybiera sobie umiejętność i gra w towarzystwie zupełnie niezakłócającym klimatu. Z pełnym role-play'em, mogąc bawić się w kreacje swojej postaci i odgrywania jej charakteru. (nie byłoby postaci z kreskówek itp :P)
To dośc ambitne podejście do tematu, ale zainspirowani postem rudaad zastanawiamy się właśnie z Travellerem czy czegoś takiego nie spróbować. Pewnie byłoby to na mniejszą ilość osób, niż moja poprzednia mafia i pewnie z mniejszą śmiertelnością.
Co o tym myślicie? |
Ciekawy i originalny pomysł. Jestem za.
Coś takiego byłoby też ciekawe w konwencji np. dworu królewskiego gdzie szerzą się spiski...inspirujące.