Witam
Mam wątpliwości odnośnie twojego Chargen i tej mechaniki Soul.
Mówisz że tworzy postacie niesztampowe ja tu właśnie mam pewną wątpliwość. Zwiększając jakiś atrybut nadajemy mu jakąś cechę charakteru.
piszesz: "Wysokie Rae - postać ma rozbiegane spojrzenie, porusza się czasem w dziwnych pozycjach, jest szybka, zwinna, skoczna, nieco "zwierzęca" z zachowania. Często kontrolują ją wyczulone zmysły i instynkt. Nie lubi miast i tłoku. Sylwetka szczupła, wysportowana." To raczej wspomaga tworzenie archetypicznych postaci, bo przecież każdy z wysokim Rae będzie miał rozbiegane spojrzenie i poruszał się w dziwnych pozycjach. Ogółem każdy będzie miał dzikie cechy jeśli jest zręczny. Te cechy wg mnie nie łączą się.
W takim razie nie możemy stworzyć wyniosłego arystokraty o ruchach opanowanych i powolnych ale w każdym stopniu skontrolowanych, który w razie niebezpieczeństwa okaże się zwinnym jak kot zabójcą?
Przypuszczam że tak samo dzieje się z innymi parametrami systemu Soul i jak dla mnie to jest silny zarzut w stronę AI.
Drugie pytanie jest raczej ogólne. Powiedz mi bo czegoś chyba tu nie rozumiem. Jaki jest cel tworzenia tego świata w tak zawichrowanej geografii? Tylko po to żeby gracze poczuli powiew świeżości twojego systemu i zagrali w świecie rządzącymi się innymi prawami fizycznymi i biologicznymi, czy może jakoś to się przekłada na fabułę sesji w których będą uczestniczyć gracze.
Słońce które w nocy rozpada się na gwiazdy i te 'platformy' to z pewnością coś Innego (choć nie takie już rzeczy przecie wymyślali poeci), ale jakie to ma zastosowanie w związku z graczami? Do czego to Ci służy jako mistrzowi? |