Przez ostatnie kilka miesięcy nie pracowałem nad systemem i zapomniałem wrzucić rezultat drugiego testu, w którym uprzejmie pomógł
ArchiwumX (za co bardzo dziękuję). Drugi pojedynek stoczyliśmy dwoma zakutymi w stal rycerzami. W trakcie zorientowaliśmy się, że przy obecnych parametrach walka potrwa bardzo, ale to bardzo długo, aby komuś udało się przebić zbroję... Dlatego też w trakcie zmieniłem wzór na omijanie/przebijanie pancerza. Listę dokładnych zmian opublikuje w kolejnym poście, bo na razie wprowadzam zmiany do systemu.
POJEDYNEK KARL - postać gracza ArchiwumX:
Siła i Moc (SM) - 7
Precyzja i Spryt (PS) - 1
Szybkość i Refleks (SR) - 10
Zręczność i Technika Walki (ZTW) - 7
Wydolność i Siła Woli (WSW) - 5
Umiejętności specjalne:
- piachem w oczy
Specjalizacja:
brak
Pancerz:
Głowa - WT: 10
Głowa - PP: 10
Korpus - WT: 10
Korpus - PP: 10
Ręce - WT: 10
Ręce - PP: 10
Nogi - WT: 10
Nogi - PP: 10
Kara do SR: -2
EKWIPUNEK:
Buzdygan
Biała, jednoręczna, obuchowa
+5 SM ; +1 ZTW
Zasięg Średni
Parowanie +1%
Mizerykordia
Biała, jednoręczna, precyzyjna
+2 SM; +8 PS
Zasięg Bliski
Parowanie + 4%
Miecz jednoręczny
Biała, jednoręczna, uniwersalna
+2 SM ; +4 PS ; +1 ZTW
Zasięg Średni
Parowanie + 7%
AMALRYK - przeciwnik: