Witam wszystkich, zamierzam rzutem na taśmę dołączyć do rekrutacji, mam nadzieje, że kiedyś będzie nam się miło grało (jak nie w tej sesji to w innej)
Co totemu:
Najlepiej według mnie poczekać na wyniki rekrutacji, ustalić jaka jest myśl przewodnia watahy, czego dokonała. Inny totem będzie pasowął do watahy mhrocznych i tajeeemniczych teurgów tubylców betonu, inny do drużyny krwawych szponów czy furii.
Patrząc na wizje swojej postaci wypowiem się o dotychczasowych propozycjach:
Niedźwiedź - odpowiada mi najbardziej, z jednej strony jest to polski misiek (a nie jakiś kojot) z drugiej ma określoną "misje" i typ działania. Mędrzec ale i wojownik, jest to dobry patron dla różnych postaci. Mój głos idzie na miśka
Sowa - nie podoba mi się, ale to wina opisania w podręczniku, może za bardzo kojarzy mi sie z mhrocznymi mścicielami. Ma strasznie przekombinowane (IMO) cechy, a wymaganie wobec watahy to już śmiech na sali.
Jednorożec - dobro jest banalne? ale przynajmniej jest określone, podoba mi się też wątek tolerancji i harmonii, być może celem watahy będzie właśnie zachowanie harmonii mimo rozwoju cywilizacji?
Niezależnie od wyboru temat totemu jest przedmiotem (IMO) długich dyskucji, korekt, interpretacji tego co w podręczniku.
Kij w mrowisku: wymyśleć własny. Jeśli MG się zgodzi. Np stwierdzić, że wataha to będą Szpony Gai, wojownicy którzy mają walczy z innymi nadnaturalnymi istotami, polować na zmory w umbrze i nie tylko. Może dla nich dobrym totemem będzie smok, kot, pająk... czy inne zwierze.
Jeżeli świat gry nie jest "To co wymyślili spece z WW i nic ponad to" no to możliwości są nieograniczone
EDIT
Tak weźmy rosomaka