Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 05-09-2021, 12:11   #152
Rewik
 
Reputacja: 1 Rewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputację
Ogarnie się. Na pierwszym poziomie może być kłopot z połączeniem mago-woja łotra, prosiłbym ewentualnie inne osoby o wskazanie potencjalnych ścieżek. osobiście znam cztery:

- Wojownik może wybrac na 3 lvl archetyp- mistyczny rycerz, pozwalający na rzucanie zaklęć, a jeśli zbudujesz wojownika na dex'a to pewnie i jako łotr się sprawdzi.

- Łotr może na 3 poziomie wybrać archetyp mistyczny oszust w sumie j.w. tylko bardziej miękki.

- Łowca, od 2 poziomu ma czary, a możesz go zrobić na walkę wręcz, nie koniecznie łuk.

- Bard - najbardziej wszechstronny na 3 poziomie wybierasz kolegium - mozna wziąc kolegium Mieczy. Czary od 1 poziomu, a machać mieczem zawsze można.
 

Ostatnio edytowane przez Rewik : 05-09-2021 o 12:23.
Rewik jest teraz online