Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 06-09-2021, 13:04   #54
Micas
 
Micas's Avatar
 
Reputacja: 1 Micas ma wyłączoną reputację
Post

Dzięki działaniom wybijającej się z tłumu gwardzistów Drużyny B, bieżące 'pożary' zostały szybko ugaszone. Johnny wykazał się ze swoimi towarzyszami na patrolach, gromiąc orkoidów nim ci mogli zaraportować ich pozycję większym zgrupowaniom. Na szczęście nie korzystali ze swojego voxa - najwyraźniej mieli podobne problemy, co Imperialiści. Dzięki ekspertyzie Vorgena udało się ustalić, że to jakieś dzikie "fluktuacje" Osnowy tymczasowo zaburzały vox-fale. Prawdopodobnie było to spowodowane wciąż tajemniczym i słabo zbadanym wpływem mas orkoidów na lokalne Immaterium, acz pewności nie było - ot, kolejna mała tajemnica w świecie czterdziestego pierwszego milenium. Graugr "nakłonił" do współpracy lokalnych autochtonów, którzy z miłą chęcią poprowadzili gwardzistów swymi ścieżkami i powrócili na łono Imperium. Marie i Elli z grubsza sprawnie przez ten czas poszło robienie za kurierów i nadzorowanie przepływu danych oraz zapasów i szpeju w ramach kompanii w trakcie tych kilku dni. Natomiast ET i Williamowi udało się bez gniewu Duchów Maszyny przeprowadzić niezbędne rytuały i wzmocnić sygnał, wracając z grubsza do stanu wyjściowego - ale problemy ustały dopiero wtedy, kiedy kompania dotarła wreszcie do rejonu K'Bang Huyen.

Długo nie musieli szukać za swym celem, nawet w tak górzystym rewirze. Potężne kłęby dymów z rafinerii i odwiertów biły w niebo, znacznie pogarszając jakość tutejszego powietrza - i to pomimo dość silnych wiatrów. Zwiadowcy wkrótce ustalili miejsce "pobytu" orkoidów. I zgodnie ze zdjęciami orbitalnymi, kompleks był olbrzymi. Dziesiątki struktur. Mnóstwo wieżyczek obronnych.

I prawie nikogo 'w domu'.

Pomijając garść mekzów, stada grotzów i pośledniejszych orkoidów, baza była prawie opuszczona. Obserwowali ją jeszcze kilka godzin i nic nie wskazywało na to, by garnizon był gdzieś ukryty, większy czy niedaleko. Prawie wszyscy boyzowie wybyli gdzieś. To była niebywała okazja. Dowódca kompanii porozdzielał obowiązki (Drużynie B, i paru innym doborowym, dając bardzo ogólne rozkazy i licząc na inwencję, z której słynęli) i zarządził atak.

Przez kilka następnych godzin zrobili z całej doliny staroterrańską jesień średniowiecza, eliminując głównego producenta promethium dla orkowej armii. Oprócz potężnych detonacji miało to przynieść także równie wstrząsające skutki dla kampanii o Skrynne.


Kilka dni później wrócili do okolic Camp Orange, po drodze zmagając się w zasadzie wyłącznie z fauną i ukształtowaniem terenu. Orkoidy gdzieś zniknęły. Wkrótce jednak dowiedzieli się, gdzie te przebrzydłe xenos się uchowały. A raczej najpierw je usłyszeli.

[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=NfiFhQ8W7OU&t=201s[/MEDIA]

Potężne Waaagh! musiało wreszcie się zmobilizować w wyniku imperialnej ofensywy i wystosowało własne kontruderzenie. Sądząc po szczątkowych komunikatach vox, znajdowanych rozbitkach i śladach walk, orkoidy powstrzymały gwardię i zepchnęły ją z powrotem w stronę pozycji wyjściowych. Teraz trwała desperacka walka o wzgórza i lasy przed Camp Orange. W pełnej mocy i krasie tego, co obydwie strony zgromadziły na Skrynne. Nie dziwota, wrażejską hordą dowodził sam Warboss Grimmsnikk Tufgob, kat Skrynnian.

Kompania Fensalirjan i niedobitki paru innych oddziałów zgromadzone wokół niej były w idealnym miejscu - na całkiem niestrzeżonych tyłach wroga. Trzeba to było wykorzystać.

+++

Ars mechanica

Na podstawie ostatniej rozpiski TomBurgle'a, ten kto może wykonuje rzuty. Będą trzy Battle Events które można wykryć za pomocą Battlefield Awareness (testy Logic lub Scholastic Lore - Tactica Imperialis) i pomyślnie zrealizować dzięki Battlefield Manoeuvres (testy Command):

1. Support (jako atak na zaplecze orków).
Trudność Bitewnej Spostrzegawczości: Unthinking (+0).
Trudność Bitewnego Manewru: Clear (+10).

2. High Ground (kluczowe wzgórze).
Spostrzegawczość i Manewr: +0, test przeciwstawny z dowódcą wroga.
Rzut wroga: 66/50, 1 Poziom Porażki.

3. Charge (aby rozbić szykujących się "specjalistów" wroga).
Spostrzegawczość: Mindless (+10).
Manewr: Rough (-10).
 
__________________
Dorosłość to ściema dla dzieci.

Ostatnio edytowane przez Micas : 06-09-2021 o 19:51. Powód: Modyfikatory do testów Massive Battle.
Micas jest offline