Starałem się, serio. 2 fuksy spalone ale za mało by go trafić przez jego zaklęcie Odbicia.
5,4
4,1
3,1
Coś przeczuwam, że aby załatwić maga i ogólnie przejść to starcie, będziecie musieli współpracować za pomocą zasad współpracy i sztuczek. Jeśli ktoś nie pamięta to w dużym skrócie:
Wsparcie:
Wybierasz jakikolwiek adekwatny skill fabularnie i opowiadasz jak pomagasz towarzyszowi. Rzucasz i za każdy sukces i przebicie dajesz temu towarzyszowi +1. Max można w ten sposób zapewnić komuś bonus +4
Sztuczki:
Wybierasz jakikolwiek adekwatny skill i fabularnie opowiadasz jak za jego pomocą przeszkadzasz przeciwnikowi. Normalnie kontruje się go atrybutem od którego pochodzi skill ale nie zawsze jeśli to ma fabularny sens. Przykładem była sztuczka maga Rzucanie czarów vs Zręczność zamiast vs Spryt. Za sukces wybieracie czy przeciwnik ma być Zmylony (-2 do jego najbliższych akcji) czy odsłonięty (+2 dla każdego kto działa przeciwko niemu ). W obu przypadkach mod utrzymuje się do końca tury przeciwnika, warto więc wstrzymać akcję i uprzykrzyć mu życie po jego akcji tak by ktoś z towarzyszy miał szansę realnie z tego skorzystać
Za przebicie przeciwnik do tego jest w szoku lub dochodzą inne fabularne konsekwencje np przewraca się
Pamiętajcie też o manewrach. Wściekły atak, Przycelowanie, Chwyt, Popchnięcie z opcją powalenia, przewaga liczebna itd. Zawsze możecie też awaryjnie próbować spierdalać ale nie wiadomo czy druid Wam odpuści :P
Możecie się odsuwać i odskakiwać ale Wilki mają 8 tempa bazowego więc mają naprawdę duży zasięg. Wilki korzystają też zasady Pack Tactics z Pathfinderowej konwersji która dolicza im bonus za przewagę liczebną też do obrażeń, także nie lekceważcie ich proszę