Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 29-11-2021, 09:18   #34
Mike
 
Reputacja: 1 Mike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputację
W większości wariacji mechanik PbtA jest jakiś sposób zapoznania się przed, zbudowania więzi itp. To pozwala dać na start to co chcieli gracze mieć w swojej przeszłości. Takie fundamenty, a dalsza budowa już trwa w sesji.
Zwłaszcza w Mask, trwałość relacji nie jest zbyt wielka. Tu wszystko zależy od wpływu jednych na drugich. Lubienie/ nielubienie postaci jest płynne, to nastolatki Tu rano możesz podbić dane statsy kompanowi, a inne pomniejszyć. A wieczorem na odwrót Więc robiąc wspólną historię pierwszego spotkania nic nie tracimy.
 
Mike jest offline