Niby fajne, ale zbytecznie skomplikowane. Sztuka dla sztuki, ale może masochiści się znajdą - ja odpadam.
Już wolę przerzucić się na o wiele bardziej dopracowany mechanicznie system z równą, jak nie o wiele potężniejszym systemem strzeleckim i w ogóle poruszającym tematy mechaniczne których delikatnie mówiąc brakuje w Nerce, albo są co najmniej szczątkowe, a dokładniej...
Twilight 2013 (Twilight 2000 3rd Edition)
...w skrócie, po co komplikować Nerkę o tonę houserulów które nie dość że psują i mącą, bo są to wyrywki pod specyficzną rozgrywkę chromową której nie trawię. Co sprawia, że odzywa się we mnie bogata tęcza pragnąca się objawić wszystkim co spożyłem niedawno.
Mecha Nerki jest dość porąbana i archaiczna, z toną kostkologii jakby ją brać podręcznikowo. Równie dobrze można się przenieść na inny, proponowany nieco wyżej w tym poście system, o wiele bogatszy, z nie tak dużym progiem wejścia. Mówię oczywiście o Stage 2 Rules,
Stage 3? Cóż,
Pip, może warto się zapoznać, bo zdajesz się lubować w cyfrologii zaawansowanej i choć mnie się podoba okrutnie, to wątpię bym znalazł graczy na pełne zasady, stąd wersja pośrednia, czyli Stage 2.