Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 29-01-2022, 11:43   #10
psionik
 
psionik's Avatar
 
Reputacja: 1 psionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputację
Jeśli chodzi o kontrolę, to moja postać ogarnia wszelkiej maści iluzje, chmury i inne sztuczki do kontroli pola, więc to będzie poniekąd duplikowanie ról. Nasz druid był raczej od walki wręcz (zarówno pod postacią Wild Shape jak i towarzysza).

Mogę Wam poradzić nieco z własnego podwórka by nie kombinować za bardzo. Ani z mechaniką, ani z warstwą fabularną. Im bardziej zakręcona postać, tym trudniej będzie się Wam odnaleźć. Cała kampania zaczęła się od zwykłych mieszkańców Phaendar - ucznia kowala, miejscowego tropiciela, dziwnego syna tutejszego bogacza itp. W późniejszym etapie przy pierwszej wymianie postaci doszło rodzeństwo wojownik i wiedźma, później wymieniliśmy jednego druida na drugiego. Później doszła łuczniczka z miejscowych Łowców.

Dotychczas sesja odbywała się głównie w puszczy, starych fortach, jaskiniach itp. Zrobienie postaci w stylu opisanych przez Was sprawi, że nie wpasujecie się w klimat, trudno będzie uzasadnić zarówno dlaczego jesteście w centrum konfliktu, jak i (co ważniejsze) po co mielibyście ruszać z nami dalej.

Póki co większość lokacji jest odcięta od świata przez toczący się konflikt, więc im bardziej Wasza postać będzie "lokalna", tym w gruncie rzeczy lepiej. Obczajcie poradnik jaki Sind zalinkował w pierwszym poście, bo naprawdę ma sens.
 

Ostatnio edytowane przez psionik : 29-01-2022 o 11:52.
psionik jest offline