Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 11-02-2022, 07:25   #7
Pipboy79
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Cytat:
I to jest najważniejsze, a przynajmniej dla mnie
Przy projektowaniu mechaniki i testów zawsze staram się skrócić liczbę testów do minimum, aby nie dopuścić do syndromu turlactwa. Stąd np. test walki zamykam w jednym rzucie, który posiada wszystkie elementy do rozstrzygnięcia starcia, bez potrzeby rozgraniczania starcia na atak-obrona (test przeciwstawny musi wyłonić zwycięzcę), brak testowania obrażeń, pancerzy, wyparowań itd. Przy czym górna granica zakończenia starcia zakładam z reguły na maks 3 testy (przeciętnie 1-2). Stąd idee skracanie liczby rzutów gorąco popieram
- Ciekawe rozwiązanie. A na jakiej to mechanice?
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem