Chcesz mechnikę w gdocu ogarnąć, czy przez komentarze?
Na razie tak:
Wróćmy jeszcze do kwestii czy walczysz w formie duchowej czy materialnej.
Jeżeli zdecydujesz się na formę duchową to Gnoza/Willpower/Rage będą Twoimi statystykami. Główną konsekwencją jest to, że ewentualne "palenie" ich będzie obniżać Ci statystyki.
Rage - jest ekwiwalentem siły - z niego będę liczyć obrażenia.
Willpower odpowiada za zręczność i wytrzymałość - z niego idzie soak dmg, unik i trafienie. W tej wersji chcąc jednocześnie unikać i soakować musisz podzielić pulę kości.
Gnoza - tu nie ma wielkich zmian. Służy głównie do aktywowania darów.
Po zbiciu Esencji ducha możesz przejąć całą jego gnozę, a jego zamknąć w fetyszu.
W formie duchowej nie możesz palić szału, żeby mieć jakiekolwiek dodatkowe akcje. Duchy obowiązuje dokładnie to samo ograniczenie.
Pewnie o czymś jeszcze zapomniałem...
Co wiesz o Nihilichu (na bazie Twojego okultyzmu i wiedzy o Umbrze):
- Trudno go pokonać (posiada dużo esencji - więcej niż standardowe Rage+WP+Gnoza).
- Może zabić kompletnie pożerając duszę.
- W walce może doprowadzić do poczucia kompletniej beznadziei, po której po prostu się mu poddasz a on Cię pożre (to jeden z jego Charmów).
- Jak wiele duchów stosuje atak Blast (obrażenia = rage, bez rzutu o trafienie).
W Umbrze wchodzą w Ciebie obrażenia. Bez podziału na Agg/Lethal/Bashing. W niego dokładnie tak samo.
Co do skoku w umbrę: Wskakujesz Instant (nawet Ci nie rzucam).
Walter na wejście w Umbrę potrzebuje czasu, więc przynajmniej w pierwszej turze będziesz sam.
Prawie. Jest przy Tobie Borsuk. Nie fizycznie, ale on jest zawsze przy Twoim plemieniu.