@Artur co do rekrutów mam uwagi - poszły prywatnie
Rozpoczynamy wasze dalsze losy: Uwzględniłem fazę zluzowania. Stres się wyzerował praktycznie wszystkim poza Snajperem. Morale jest pełne.
Alchemik – projekt czarnego oleju (1) = 2 = 1 segment, spaczenie (1) = 4 (2 segmenty) 1/6 postęp prac nad olejem spaczenie alchemika 5/8
Projekt powołania psychologa wydaje mi się że teraz przyda się analiza (2) = 6 czyli łącznie rośnie o 4 segmenty!! Felczer rozpoczął od badania legionów robotnicy mieli zbierać informacje od żołnierzy odnośnie tego co ich motywuje. Czym się wspierają obecnie i co im pomaga zachować zdrowe zmysły… Okazało się to strzałem w 10-siątkę… Teraz trzeba wybrać kogoś i nauczyć jak rozmawiać z ludźmi… (pozostałe 2 segmenty)
Zgodnie z decyzją wyruszamy też w drogę do Plainsworth.
Rzut na presję 1+ zasada specjalna frontu (2) = 5, czyli 2 segmenty czasu
Dotarliście na miejsce w połowie lata. Sezon w pełni idealna okazja do odbudowania zapasów.
Plainsworth jest częścią „spichlerza” Aldermarku. Akcje pozyskania żywności i koni otrzymują +2k do rzutu. Miejsce i trasę opiszę na dniach. Dostępne będą 3 misje Operacja młot i kowadło
Przygotowanie pułapki i eliminacja Komendanta popielnej gwardii. Eliminacja go na pewno powstrzyma przemarsz, a przede wszystkim podniesie morale. Pozostawienie tego dowódcy spowoduje, że presja wzrośnie dodatkowo o 1. Do tej misji wymagani będą Ciężki lub felczer + snajper (W tym ataku może być aż 3 specjalistów), możecie też liczyć na pomoc Namaszczonej. Musicie pamiętać że snajper jest jeszcze osłabiony psychicznie. Zysk: +2 morale, –1 czas; Kara: +1 presja. Życie cenniejsze niż złoto.
Kupiec złoży propozycje Legionowi, użyczy wozy i swoje zasoby jeśli pozwolicie mu do was dołączyć, no i o ile się uda je wyciągnąć od władz miejskich. To możliwie wielki zysk otrzymalibyście +1 wóz, +1 robotnicy, +2 zaopatrzenia. Oczywiście możecie temat zignorować bez większych konsekwencji. Ewakuacja Starej Wsi.
Pomoc w ewakuacji cywili z linii frontu. Byłaby to świetna okazja do zdobycia informacji zarówno z linii frontu jak i od cywili, których wyciągnęlibyście. Zysk 2 informacje wywiadowcze. Oczywiście działania te nie wpłyną w żaden sposób na rozwój sytuacji.
Możecie wybrać z nich jedynie 2 przydzielać oddziały, specjalistów, Legat ma też pytania do nich dzięki informacjom wywiadowczym. Macie 3 pytania. W zależności od kratki mogą to być dość szczegółowe pytania. Odsyłam do strony 123 podręcznika, tam jest lista pytań. Legat może też zdecydować, że zastępuje którąś z przedstawionych misji misją specjalną za 1 punkt informacji wywiadowczej. Wtedy ją wam podrzucę.
W kwestii wyboru misji ostatnie zdanie ma Legat, podobnie jeśli chodzi o pytania, zaś w kwestii doboru oddziałów to już Trybun. Kwatermistrz wraca dopiero po misjach. |