28-03-2022, 12:50 | #111 |
Reputacja: 1 | @Artur co do rekrutów mam uwagi - poszły prywatnie Rozpoczynamy wasze dalsze losy: Uwzględniłem fazę zluzowania. Stres się wyzerował praktycznie wszystkim poza Snajperem. Morale jest pełne. Alchemik – projekt czarnego oleju (1) = 2 = 1 segment, spaczenie (1) = 4 (2 segmenty) 1/6 postęp prac nad olejem spaczenie alchemika 5/8 Projekt powołania psychologa wydaje mi się że teraz przyda się analiza (2) = 6 czyli łącznie rośnie o 4 segmenty!! Felczer rozpoczął od badania legionów robotnicy mieli zbierać informacje od żołnierzy odnośnie tego co ich motywuje. Czym się wspierają obecnie i co im pomaga zachować zdrowe zmysły… Okazało się to strzałem w 10-siątkę… Teraz trzeba wybrać kogoś i nauczyć jak rozmawiać z ludźmi… (pozostałe 2 segmenty) Zgodnie z decyzją wyruszamy też w drogę do Plainsworth. Rzut na presję 1+ zasada specjalna frontu (2) = 5, czyli 2 segmenty czasu Dotarliście na miejsce w połowie lata. Sezon w pełni idealna okazja do odbudowania zapasów. Plainsworth jest częścią „spichlerza” Aldermarku. Akcje pozyskania żywności i koni otrzymują +2k do rzutu. Miejsce i trasę opiszę na dniach. Dostępne będą 3 misje Operacja młot i kowadło Przygotowanie pułapki i eliminacja Komendanta popielnej gwardii. Eliminacja go na pewno powstrzyma przemarsz, a przede wszystkim podniesie morale. Pozostawienie tego dowódcy spowoduje, że presja wzrośnie dodatkowo o 1. Do tej misji wymagani będą Ciężki lub felczer + snajper (W tym ataku może być aż 3 specjalistów), możecie też liczyć na pomoc Namaszczonej. Musicie pamiętać że snajper jest jeszcze osłabiony psychicznie. Zysk: +2 morale, –1 czas; Kara: +1 presja. Życie cenniejsze niż złoto. Kupiec złoży propozycje Legionowi, użyczy wozy i swoje zasoby jeśli pozwolicie mu do was dołączyć, no i o ile się uda je wyciągnąć od władz miejskich. To możliwie wielki zysk otrzymalibyście +1 wóz, +1 robotnicy, +2 zaopatrzenia. Oczywiście możecie temat zignorować bez większych konsekwencji. Ewakuacja Starej Wsi. Pomoc w ewakuacji cywili z linii frontu. Byłaby to świetna okazja do zdobycia informacji zarówno z linii frontu jak i od cywili, których wyciągnęlibyście. Zysk 2 informacje wywiadowcze. Oczywiście działania te nie wpłyną w żaden sposób na rozwój sytuacji. Możecie wybrać z nich jedynie 2 przydzielać oddziały, specjalistów, Legat ma też pytania do nich dzięki informacjom wywiadowczym. Macie 3 pytania. W zależności od kratki mogą to być dość szczegółowe pytania. Odsyłam do strony 123 podręcznika, tam jest lista pytań. Legat może też zdecydować, że zastępuje którąś z przedstawionych misji misją specjalną za 1 punkt informacji wywiadowczej. Wtedy ją wam podrzucę. W kwestii wyboru misji ostatnie zdanie ma Legat, podobnie jeśli chodzi o pytania, zaś w kwestii doboru oddziałów to już Trybun. Kwatermistrz wraca dopiero po misjach. |
28-03-2022, 21:14 | #112 |
Reputacja: 1 | Dzięki za fajny opis projektów, mogłem się tym zająć, postaram się myśleć o tym na przyszłość. Choć na chwile pewnie staną, bo jesteśmy w dobrym miejscu by zorganizować sobie zaopatrzenie na drogę. I jeśli jako Kwatermistrz mogę prosić, to wzięcie misji 2 może nam oszczędzić sporo akcji kwatermistrza później i szybciej skończymy projekty (a ich kilka mamy w planach). Pierwsza jest z kolei mało potrzebna obecnie - morale mamy na full, z czasem też stoimy dobrze, presji praktycznie nie ma. |
29-03-2022, 08:40 | #113 |
Reputacja: 1 | Spisałem wstęp do wejścia do Plainsworth wraz z wydarzeniami, które miały miejsce po drodze. Jeśli chcecie coś dodać lub zmodyfikować, wejść w interakcję na dowolnym etapie, czy rozbudować jedną ze scen zarysowanych - macie pełną swobodę. Nie traktujcie tego co opisałem jako faktów, dopóki nie pojawi się to na forum. Poczekam do jutra po południu na wasze uwagi, chyba, że potrzebujecie więcej czasu. Dajcie znać: https://docs.google.com/document/d/1...it?usp=sharing Ciąg dalszy, ewentualne wejście do miasteczka/osady rozegramy na forum jako czysty storyteling. Tam też pojawią się opcje misji. Czekam cały czas na decyzję legata czy powołuje misje specjalną. |
01-04-2022, 23:48 | #114 |
Reputacja: 1 | Też uważam że 2 jest konieczna, tylko jaką drugą wybrać. Dodatkowa mija za 1 informację wywiadowcza jest bez sensu skoro za ewakuację wsi dajesz 2 informacje. Czego bardziej potrzebujemy czasu, czy informacji? Panowie doradcy? |
04-04-2022, 06:03 | #116 |
Reputacja: 1 | Misje specjalne dają największe bonusy. Dla przykładu po wykonaniu misji specjalnej oprócz standardowych bonusów możecie dostać jakąś relikwię dającą duże bonusy, możecie uzyskać dodatkowych rekrutów albo nowego specjalistę. Najłatwiej też w ten sposób zdobywać aspekty dla namaszczonej i dzięki temu uzyskać jej awans i dodatkowy trwały bonus. Jeśli chcecie mogę wam dać przykładową misję specjalną jeśli chcecie? |
04-04-2022, 11:06 | #117 |
Reputacja: 1 | To daj przykładową misję specjalną, tak to wygląda. |
04-04-2022, 11:35 | #118 |
Reputacja: 1 | Powiedzmy dam przykład z podręcznika dla lokacji, którą opuściliście. rodzaj misji: Bojowa aspekt: Chwała, Miłosierdzie Oficer Pierwszego Oriańskiego Batalionu, Hrabina Herminia, broniła wioski, aby umożliwić ucieczkę uchodźcom. Wasz Namaszczony wierzy, że główny nadzorca nieumarłych na tym obszarze, wraz z kilkoma Elitarnymi, ją uwięził. Zabierzcie ze sobą na tę niebezpieczną misję ratunkową dwie drużyny i Namaszczonego. nagrody za misję: Specjalista: Centurion (+2 kropki akcji), 5 Rekrutów, +2 morale. kary za misję: –2 morale. Oczywiście misja dla was będzie oryginalna, o ile zdecydujecie się wydać punkt na nią. |
07-04-2022, 09:27 | #119 |
Reputacja: 1 | Post jest od dłuższego czasu wrzucony, coś odpisujecie? |
07-04-2022, 13:22 | #120 |
Reputacja: 1 | To jak tak opisujesz to się opłaca brać misję specjalne. Wcześniej jak napisałeś, że 1 informacje z wykonanie, to słabo to widziałem. |