Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 29-04-2022, 09:17   #1
Umbree
 
Umbree's Avatar
 
Reputacja: 1 Umbree ma wspaniałą reputacjęUmbree ma wspaniałą reputacjęUmbree ma wspaniałą reputacjęUmbree ma wspaniałą reputacjęUmbree ma wspaniałą reputacjęUmbree ma wspaniałą reputacjęUmbree ma wspaniałą reputacjęUmbree ma wspaniałą reputacjęUmbree ma wspaniałą reputacjęUmbree ma wspaniałą reputacjęUmbree ma wspaniałą reputację
[Komentarze] Giantslayer

Cześć!

Z ogromną przyjemnością witam moich graczy i ewentualnych czytelników. Tutaj będziemy sobie dyskutować na temat sesji, mam też nadzieję, że będziemy się super bawić w swoim gronie

Zasady sesji:
  • piszemy w trzeciej osobie czasu przeszłego, dialogi nie muszą być kursywą, ale myśli już owszem. Jeśli zwracacie się do innej postaci, wyboldujcie jej imię.
  • częstotliwość odpisów: 5 dni dla graczy, 2 dla MG.
  • długość postów: zależna od sytuacji, ale bez jednolinijkowych proszę. Na “avatara” myślę będą w porządku, ale jak ktoś chce się rozpisać, nie ma problemu.
  • formatowanie tekstu: używamy indent i justuj - zawsze.
  • brak odpisu: nieusprawiedliwione absencje będą karane ostrzeżeniami. Po zebraniu trzech gracz zostanie usunięty z sesji.
  • mechanika: jawna. Rzucacie za swoje postaci, ale nie wymagam, żebyście wklejali mi wyniki z orokosa czy innej kostnicy - ufam Wam Oczywiście jak ktoś chce, to może. Wyniki rzutów zamieszczajcie w spoilerach pod postami.
  • walki: na docu, przy użyciu rysunków google. W przypadku potyczek proszę o szybszą aktywność - 24h na danie deklaracji, inaczej przejmę postać i sama niezłośliwie dla postaci zdecyduję, co zrobi.
  • wzajemny szacunek: konflikty na linii gracz-gracz będą karane ostrzeżeniem (nie dotyczy postaci graczy). Za drugim razem gracz, który wszczął konflikt zostanie wydalony z sesji. Najważniejsza jest dobra atmosfera podczas gry.
  • o ekwipunek dbacie sami, proszę wpisać go w panel postaci, jak już się pojawi. Nie będę się ciskać, jeśli w czasie przygody zapomnicie czegoś tam wpisać, ale postarajcie się o tym pamiętać.
  • awanse na kolejne poziomy będą odbywać się na zasadzie kamieni milowych kampanii. Tę przygodę postaci skończą na poziomie 4.
  • gramy tylko na forum, ew. dialogi załatwiacie sobie na własną rękę i wklejacie na forum.
  • w razie, gdybym się gdzieś pomyliła (źle coś naliczyła etc.) to dajcie znać. Jesteśmy tylko ludźmi i każdemu zdarzają się pomyłki.
  • avatarki wstawię Wam sama. Proszę o podesłanie mi wizerunków Waszych postaci, bo będę chciała wrzucić je w ramkę.

Zasady opcjonalne:
  • flankowanie - flankujące postaci mają advantage w rzutach na atak. Dotyczy też wrogów.
  • trafienia krytyczne: Max Damage + Weapon damage. Na przykład: wojownik atakujący maulem ma crita, więc w naszym wypadku oznacza to 15 (maksymalne obrażenia) + 2d6 (obrażenia broni, bez moda). Dotyczy też wrogów.
  • odzyskiwanie amunicji: wystrzelone strzały, bełty i darty mają 50% szans na to, że można je odzyskać. Jeśli chcesz odzyskać amunicję po walce, rzucasz 1k6 za każdy wystrzelony pocisk. 1-3 oznacza, że amunicja została odzyskana i możesz jej użyć ponownie. 4-6 oznacza, że amunicji nie udało się odzyskać.

To chyba wszystko na tę chwilę, jak coś jeszcze mi się przypomni, to dopiszę. Po południu powinien pojawić się właściwy post rozpoczynający przygodę


Trunau - interesujące miejsca:



1. Główna brama - jedyna brama w mieście.
2. Kościana Sala - miejsce, gdzie mieszka Halgra ze swoją rodziną i gdzie przeprowadzane są narady wojenne oraz inne ważne dla miasta rozmowy, które muszą pozostać między radnymi Trunau.
3. Płomień Poległych - miejsce, gdzie pali się odzyskane z pola walki zwłoki mieszkańców miasta. Zwykle ogień płonie tam cały czas a jest podsycany w czasie ataku orków na miasto.
4. Izba Gmin - amfiteatr, który służy do wielu celów: zwykle jako pole treningowe dla Trunauańskiej straży, szkoła dla dzieci i miejsce Festwialu Nadziei.
5. Barterstones - targ miejski ulokowany poza murami miasta.
6. Spalony Kościół - lub "Dom Zarazy" jak nazywają go lokalni to stary, strawiony dawno temu ogniem budynek z ponurą historią. Zwykle można spotkać tu dzieciaki bawiące się w chowanego czy inne zabawy, choć krążą plotki, że była świątynia Iomedae jest nawiedzona (ludzie widzą w nocy dziwne światła).
7. Sanktuarium - świątynia Iomedae prowadzona przez trzech kapłanów i trzech paladynów Pani Odwagi. Tutaj też mieści się szpital polowy, gdzie wyznawcy Iomedae zajmują się rannymi
8. Połatana Szata - karczma i pensjonat w jednym, prowadzona przez niziołki dla niziołków, choć inne rasy również mają tu wstęp.
9. Długi Dom - największy budynek w Trunau, służy spotkaniom Rady Miasta, jak i tym bardziej towarzyskim, jak również szkoleniom na strażników miejskich.
10. Kantor - okazały budynek, który dba zarówno o bankowość, jak i potrzeby duchowe zarówno miejscowych, jak i przyjezdnych kupców.
11. Wodospad Nadziei - niewielki wodospad ze zdrową, ożywczą wodą. Niektórzy twierdzą, że jest magiczny.
12. Dzielnica wewnętrzna - Trunau posiada dwie kamienne ściany wewnętrzne, które są zaprojektowane tak, aby umożliwić obywatelom wycofanie się do wyższej części miasta w przypadku, gdy wróg przedrze się przez główną palisadę. Nachylenie terenu pozwala mieszkańcom na lepszą obronę miasta i skumulowane ataki.
13. Dom Wspaniałości - sklep magiczny, który oferuje różne specyfiki a jego właścicielka chętnie zidentyfikuje przyniesiony przedmiot. Oczywiście za odpowiednią cenę.
14. Clamor - kuźnia prowadzona przez dobrze zbudowaną półorczycę, Sarę Morninghawk, która jest również członkinią rady miasta.
15. Karczma "Na Zabójczej Ziemi" - wątpliwej reputacji gospoda, w której czas spędzają tylko ci, których nie stać, by zatrzymać się lub upić w lepszym miejscu w mieście.
16. To i Tamto - sklep wielobranżowy.

Znani w mieście:
 

Ostatnio edytowane przez Umbree : 29-04-2022 o 09:21.
Umbree jest offline