Cytat:
Napisał Santorine Wg definicji jest to 1d6 |
Tak w sumie byłoby RAW, zresztą alchemist's fire bije 1d8, więc tu też dochodzi zmiana wymiaru kostki dodatkowych obrażeń (tym razem na niekorzyść).
Najbardziej boli utrata efektów specjalnych, bo głównie dla nich brałam te konkretne bomby :v Ale podobno w życiu nie można mieć wszystkiego
Cytat:
Napisał Santorine Siłą rzeczy więc zmieniam niektóre detale (ale tylko detale) tak, żeby przygoda miała sens dla sześciu ludzi na forum i niektóre z nich tyczą się ekwipunku. |
Właśnie coś mi nie pasowało, bo itemek był specyficznym wynalazkiem konkretnej postaci z Fall of Plaguestone (które notabene prowadziłam tutaj na foro) więc raczej nie dodano by go do Age of Ashes
I w zasadzie to przy prowadzeniu gotowca przynajmniej czasami wypada zmienić nieco loot, by pasował do potrzeb drużyny. Zwłaszcza gdy mowa o rzadkich przedmiotach które, chociaż drogie do sprzedania, to złotem z handlu nie zastąpią adekwatnego itemka dostosowanego do postaci. Co może wpłynąć na performance ekipy. A niektóre przygody przy balansie wyzwań zakładają, że drużyna jest wyekwipowana.
Podoba mi się też, że zmieniasz tylko detale, bo w ten sposób łatwiej będzie mi ocenić ten konkretny Adventure Path
Cytat:
Napisał Santorine Zawsze możemy zrobić retcon, jeśli kusza się nie podoba |
Nie no, ostatecznie może być