Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 07-08-2022, 17:01   #1190
Slan
 
Reputacja: 1 Slan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputację
Daichi
- Rozumiem… – rzekła Szept i podarła rysunki. – Na taką odpowiedź czekałam. Nie mam zapalniczki, a lepiej byłoby je spalić. Mam nadzieję, że Migmar będzie ostrożny. Są we wszechświecie ostrza tak ostre, że potrafią zabić Śmierć.

Aiko
Enkh westchnęła.
- Nie wiem jak ci pomóc. Jestem tylko prostą dziewczyną ze wsi, która została policjantką. Nie znam się na tak filozoficznych sprawach. – rzekła kładąc dłoń na ramieniu Aiko.

Migmar
Migmar trafił do podziemnego namiotu, gdzie został opatrzony, a potem zabrano go do osobnego namiotu, gdzie czekał pod strażą, a po dwóch dniach przyszłado niego Jorogumo.
- No to czas spotkać się z dobrą i szlachetną panią asami! Idziesz z nami! – pod nogi rzucono mu ładny gangsterski garnitur rodem z republiki.

Dwa dni później
Aiko i Daichi po powrocie z pracy znaleźli listy.
-„Spotkanie w nocy na starym nabrzeżu narodu ognia. Będzie pajączek i grajek. [/i]
Podpisano jako panno od kluczy.

Spotkanie
Poczekali te dwa dni i przybyli na stare molo.
Było to miejsce, w którym niegdyś cumowały „specjalne czyli pustoszycielskie” statki wojenne Narodu Ognia. Z tego powodu nie zbudowano tu zbyt wielu budynków, a nawet potem było to miejsce, w którym nigdy za wiele nie inwestowano. Było tu tylko trochę magazynów przechowujących głównie ryby i towary paliwopochodne. Asami już na nich czekała, ale mogli zobaczyć, że obok niej stoją Jinora, Kay i… Ikki. Ta ostatnia wyglądała na wymizerowaną i bardziej ponurą niż ostatnio, jakby coś w niej zgasło, czego już nikt nigdy nie rozpali.