Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 27-08-2022, 17:12   #259
Asmodian

Reputacja: 1 Asmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputację
Cytat:
Mógłbyś zacytować?
Proszę bardzo.

Cytat:
The price the Sorcerer-priest and Daemonsmiths pay for their position and power is a dark one indeed, for should they show weakness they will fall and Hashut`s demand for blood upon the altar-fires is unquenchable. Worse is the great curse that lays heavy upon them, as the magic they work seeps into their bodies, evoking changes in them that are both unique and horrific. Even the most cautious and adept of them are not immune, although for the desperate or foolhardy, the curse comes on all swifter, as inexorably their bodies are petrified into immobile stone.
(str.170-171, Tamurkhan - The throne of Chaos.)

Cytat:
Według "Królestwa Magii" wszyscy bogowie rezydują w Domenie Chaosu, dobrzy czy źli. Więc bez względu jak ich sobie dane rasy/narody wyobrażają, stanowią oni jedynie potężne byty stworzone z wiary i emocji wyznawców, rezydujące w tej magicznej krainie zbudowanej z emocji. Dlatego właściwie są tym samym.
A to w kontekście do jakiejś polemiki? Bo jeśli to argument,że każdy, lub chociażby większość bogów mieszka w jednym miejscu i można je porównywać to żaden argument właściwie. Alex,ja lore znam i bardziej by mnie interesowały przemyślenia na jego temat, nie cytaty.

Ostatnio edytowane przez Asmodian : 27-08-2022 o 22:49.
Asmodian jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem