Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 17-09-2007, 17:33   #4
nonickname
 
nonickname's Avatar
 
Reputacja: 1 nonickname ma wspaniałą reputacjęnonickname ma wspaniałą reputacjęnonickname ma wspaniałą reputacjęnonickname ma wspaniałą reputacjęnonickname ma wspaniałą reputacjęnonickname ma wspaniałą reputacjęnonickname ma wspaniałą reputacjęnonickname ma wspaniałą reputacjęnonickname ma wspaniałą reputacjęnonickname ma wspaniałą reputacjęnonickname ma wspaniałą reputację
Róbcie jak chcecie, ale...
Nie lepiej wydać te zasady dla I skali w podręczniku dodatkowym?
Razem z rozwinięciem storylinii? Jak rozwijała się zimna wojna? Na początku wielka polityka, akcje szpiegowskie a potem wojna w Vietnamie. Historia i jeszcze raz historia. Powiedzmy, że w waszym uniwersum sytuacja się coraz bardziej zaognia. W końcu dochodzi do konfliktu zbrojnego. Nie zaraz do kolejnej wojny globalnej. Raczej lokalna wojna. I to jest pretekst do wprowadzenia tych modyfikacji mechaniki. I dobry, prawdziwy pretekst do grania żołdakiem.
I znów to nadaje głębi grze. Bo to byłaby gra o tym, że ludzie (i inne rasy) zawsze dążą do konfrontacji. Że to się nigdy nie zmieni.
"War. War never changes..."
 
__________________
Arkham Radio
nonickname jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem