Cytat:
to, że łatwo zginąć (bo denerwuje mnie czasem gra superbohaterem, którego nie da się ubić bez armii)
|
Dojdziesz do 2200 PD i jesteś nie do usieczenia ^^. Kwestia podejścia do tworzenia i rozwoju postaci.
Cytat:
Jednak trzymam się świata i ogólnego założenia systemu czyli jest to dark fantasy, nie pozwalam moim graczom ratować świata
|
Dla mnie dark fantasy = gra o trudnych wyborach. To, czy jest to brud und błoto, czy kampania oparta o intrygi szlacheckie, gdzie gracze mają własne posiadłości, czy epicka kampania dla wybrańców bogów, nie ma dla mnie znaczenia. Ważne, by został zachowany ten pierwszy element. A w kwestii bohaterów, traktuję ich w Warhammerze jako "bohaterów będących zwykłymi ludźmi", mając przy tym takie podejście jak autorzy kampanii. Lubię do tego dodać trochę elementów kosmetycznych z low i horror fantasy.
Chociaż, czasami tęsknię za przygodami, w których znalezienie małej sakiewki złotych koron było ogromnym szczęściem ^^.
Mimo wielu wad, lubię
Warhammera za świat - Chaos na północy, kultyści w mieście, skaveny w kanałach i zwierzoludki czające się w mrocznych ostępach. I dokąd tu uciec? ; )