Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 30-12-2022, 16:09   #563
Campo Viejo
Northman
 
Campo Viejo's Avatar
 
Reputacja: 1 Campo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputację
Z niecierpliwością czekam na wasze noworoczne posty.
Happy New Year!


PS.

Trochę czasu już minęło od wydania drugiej edycji gry. Osobiście preferuję oryginalne zasady, bo wydaje mi się, że na ogół lepiej wpisują się we fluff Śródziemia. Niektóre zmiany mechaniczne w dwójce są jak ciekawe zasady domowe, inne chcąc naprawić co nie było zepsute poszły w inną stronę często eliminując w całości atuty poprzedniej edycji. Kluczowych zmian nie jest wiele. Komuś, kto nie zagląda pod maskę i patrzy tylko jak się jedzie do przodu i bierze podróżowanie takim jakie jest, to może i wszystko z grubsza jest za jedno.
Mimo wszystko wrzucam pod rozważenie dla chętnych możliwość dopuszczenia niektórych zmian. Zazwyczaj bardzo rzadko zmieniam oryginalne zasady i trzymam się zamierzonego przez autorów dążenia do balansu, nawet a zwłaszcza, kiedy jego zawirowania podkreślają autentyczność uniwersum, bo mechanika TOR i uniwersum są synergiczne. Podaję fajnie opracowane różnice między obiema edycjami i jeżeli są jakieś nowe rozwiązania, które szczególnie przypadają wam do gustu lub pochylenia się czy warto implementować, to możemy o tym pogadać

TOR2e changes from 1e
 
__________________
"Lust for Life" Iggy Pop
'S'all good, man Jimmy McGill
Campo Viejo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem