Post jest - opornie szło, chyba mi wena w sen zimowy zapadła...
Co do rekrutacji - jak najbardziej, chociaż Gleowyn to się nie zastąpi
Cytat:
Napisał Campo Viejo Mimo wszystko wrzucam pod rozważenie dla chętnych możliwość dopuszczenia niektórych zmian. (...) |
Ze zmian zasad w 2ed najbardziej chyba podobają mi się te dotyczące podróży (jeszcze przed wydaniem tej edycji dumalem nad tym, może to pamiętasz) - a teraz wreszcie istotna jest Wędrówka, a porażki przewodnika wyraźnie przekładają się na kondycję całej drużyny.
Ogólnie podoba mi sie uproszczenie i ujednolicenie zasad (ale to raczej z punktu widzenia MG niż gracza) ale równoczesnie wypadło sporo fajnych rzeczy (np. backgroundy postaci).
Nie mam zdania na plus ani minus odnośnie nowych zasad testów: stałego TN i wydawania nadziei przed rzutem.
Mam jednak wrażenie, że przez to drugie nadzieja schodzi dużo szybciej (grałem ostatnio trochę online w 2ed i po ok 10 sesjach doprowadziłem mojego BG do stanu jak poniżej
Cień jak widać też bardzo szybko rósł - ale w Górach Błekitnych zło czaiło się za każdym rogiem
a Dunedainowie w 2ed odzyskują nadzieję o połowę wolniej w porównaniu z innymi kulturami.
Fajnie wychodziły szały cienia - w 2ed to gracz sam decyduje, kiedy to nastąpi i jak wygląda.