Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 19-09-2007, 16:58   #93
Grom
 
Reputacja: 1 Grom wkrótce będzie znanyGrom wkrótce będzie znanyGrom wkrótce będzie znanyGrom wkrótce będzie znanyGrom wkrótce będzie znanyGrom wkrótce będzie znanyGrom wkrótce będzie znanyGrom wkrótce będzie znanyGrom wkrótce będzie znanyGrom wkrótce będzie znanyGrom wkrótce będzie znany
Justicar, Seswath, Baldor
-Nie mam więcej pytań, chciałbym rozpocząć trening i zarżnąć kilku wampirów, kiedy zaczniesz nas uczyć? - powiedział Seswath.
-Zanim to nastąpi, czeka was trening na cmentarzu. Tam dowiecie się reszty... - nim skończył Aregor, swe pytania zadał Baldor.
- A ja myślałem, że wilkołaki jedna banda skurczybyków. - powiedział z zaskoczeniem.
- A co do walki, to kiedy skopiemy jakiś wampirzy tyłek? - powiedział po czym czekał na odpowiedź.
-No, jak już poznacie tajniki walki. Może o tym nie wiecie, ale jesteście teraz słabsi niż wczoraj. Niedługo jednak spełni się wasze życzenie... Najpierw jednak czas na hierarchię klanu... - jednak wcześniej Justicar zadał swe ostatnie pytania.
-Jeszcze jedno hmmmm..... ojcze? Więc nie ma już chyba potyczek między klanowych? Wyglądaliście na dobrze zorganizowanych. Potem czekam tylko na naukę i walkę.
-Tak... gdybyśmy byli dobrze zorganizowani, już byście nie żyli.. Mieliście szczęście. Ci, których zabiliście byli adeptami. Chcieliśmy im zrobić trening w terenie... uhh... na szczęście znaleźliśmy was. A co do naszych potyczek... Nie zdarzają się często, czasem do władzy nad jakimś klanem dochodzi jakiś świr, jak Vesuvius. Chce kompletnej władzy... wtedy zaczynają się walki i ten klan który rozpoczął walkę najczęściej najwięcej traci. A po za tym dochodzi jedynie do spięć raczej mniej ważnych... Dobra. Na czym to ja skończyłem? Hierarchia klanu Mroku wygląda następująco:

Książę - osoba, która rządzi całym klanem, podlega jedynie Królowi Rodu. Ma największą władzę w klanie, jednak jego pomysły muszą być zaakceptowane przez Króla. Członek Najwyższej Rady Pięciu. Nadaje prawa Lupinom i je zabiera.

Baron - osoba, której władza obejmuje jakieś ziemie. Może to być zamek, miasto, wioska, Baron sprawuje zawsze władzę nad jakimś terenem. Okoliczni Lupini muszą zawsze pytać się go o pozwolenie budowy na jego terenie, a nawet przebywania na nim. Należy do Rady Klanu.
Rada Klanu - stanowią pomoc Księciu w podejmowaniu decyzji, jeśli Książę zdecyduje się ją wywołać.

Rycerz - Lupin, który jest najwyższym wojownikiem Klanu. Każdy marzy, aby posiąść kiedyś taką moc, jaką dysponuje Rycerz. Mieszka przeważnie na zamku Barona lub jest bezpośrednim ochroniarzem Księcia. Ma władzę nad Generałami, sam jest jednak "Generałem na emeryturze", niech młodsi pełnią jego stanowisko.

Generał - Lupin, który ma władzę nad armią. Często jest wysyłany ze swoją drużyną do jakiegoś miasta, aby przygotował je na przyjście Barona. Jest też dowódcą armi na wojnach i bitwach.

Nauczyciel - Lupin, który otrzymał prawo do szkolenia nowych wilkołaków. Jego zadaniem jest szkolenie Lupinów, najczęściej jest nauczycielem dzieci innych, wyższych rangą Lupinów. Gdy jest jedynym przedstawicielem klanu w danym mieście, może tworzyć własne dzieci.

Najemnik - Lupin, który jest podstawowym wojownikiem armii klanu Mroku. Jest zawsze własnością swego Generała, któremu służy, może jednak zostać przeniesiony do innej armii innego Generała.

Adept - najmłodszy w klanie. Jest pod opieką Nauczyciela, dopóki nie opanuje podstaw.

Król - król Rodu, ma władzę absolutną. Jego decyzje muszą być jednak zatwierdzone przez Radę Pięciu, jednak mniej ważne sprawy podejmuje sam.

Najwyższa Rada Pięciu - Rada, którą tworzą Król oraz Książęta. Wspólnie podejmują decyzje o losach klanów jak i całego Rodu.

Egzekutor - osobisty strażnik króla, nie podlega swemu klanowi, tylko Królowi. Może być dowódcą kilku armii i Generałów, często posiada swój własny kasztel lub nawet zamek, jednak przeważnie mieszka u Króla na zamku.

Cóż... to już wszystkie rangi i role. Teraz czas na akcję...
- powiedział Aregor tajemniczym tonem.
* * *

Morgana, Jaegar
- Podoba? - spytała zdziwiona siadając na dywanie - historia bardzo ciekawa. Czyli wraz z klanem Mroku tworzymy sojusz? Dlaczego tak jakby? Czy naszą rolą prócz zwalczenia wampirów jest również próba zjednoczenia, czy dalej mamy się zarzynać ze... współbraćmi? - patrzyła uważnie na twarz Angeli.
-Naszym głównym celem jest walka z wampirami oraz droga na szczyt w hierarchii Lupinów. A co do samych walk, to czasem Lupini walczą o władzę... Jednak mimo to wszyscy chcą, abyśmy zjednoczyli się tak, jak wtedy gdy tworzono klany... wówczas bylibyśmy niepokonani, wierzcie mi.

- Nie można do tego dopuścić! Trzeba kontynuować dzieło Eskobana. Musimy się zjednoczyć, aby nasza walka z wampirami odniosła sukces. Oni tylko czekają na to, abyśmy się osłabili poprzez wewnętrzne niesnaski. Jeśli do tego dojdzie, nasza klęska będzie tylko kwestią czasu.
- wyrwał się nagle Jaegar. Angela tylko uśmiechnęła się na te słowa i przytaknęła głową.
-Cieszy mnie twój entuzjazm... a teraz czas na hierarchię...

Książę - osoba, która rządzi całym klanem, podlega jedynie Królowi Rodu. Ma największą władzę w klanie, jednak jego pomysły muszą być zaakceptowane przez Króla. Członek Najwyższej Rady Pięciu. Nadaje prawa Lupinom i je zabiera.

Baron - osoba, której władza obejmuje jakieś ziemie. Może to być zamek, miasto, wioska, Baron sprawuje zawsze władzę nad jakimś terenem. Okoliczni Lupini muszą zawsze pytać się go o pozwolenie budowy na jego terenie, a nawet przebywania na nim. Należy do Rady Klanu.
Rada Klanu - stanowią pomoc Księciu w podejmowaniu decyzji, jeśli Książę zdecyduje się ją wywołać.

Rycerz - Lupin, który jest najwyższym wojownikiem Klanu. Każdy marzy, aby posiąść kiedyś taką moc, jaką dysponuje Rycerz. Mieszka przeważnie na zamku Barona lub jest bezpośrednim ochroniarzem Księcia. Ma władzę nad Generałami, sam jest jednak "Generałem na emeryturze", niech młodsi pełnią jego stanowisko.

Generał - Lupin, który ma władzę nad armią. Często jest wysyłany ze swoją drużyną do jakiegoś miasta, aby przygotował je na przyjście Barona. Jest też dowódcą armi na wojnach i bitwach.

Nauczyciel - Lupin, który otrzymał prawo do szkolenia nowych wilkołaków. Jego zadaniem jest szkolenie Lupinów, najczęściej jest nauczycielem dzieci innych, wyższych rangą Lupinów. Gdy jest jedynym przedstawicielem klanu w danym mieście, może tworzyć własne dzieci.

Żołnierz - Lupin, który jest podstawowym wojownikiem armii klanu Księżyca. Jest zawsze własnością swego Generała, któremu służy, może jednak zostać przeniesiony do innej armii innego Generała.

Adept - najmłodszy w klanie. Jest pod opieką Nauczyciela, dopóki nie opanuje podstaw.

Król - król Rodu, ma władzę absolutną. Jego decyzje muszą być jednak zatwierdzone przez Radę Pięciu, jednak mniej ważne sprawy podejmuje sam.

Najwyższa Rada Pięciu - Rada, którą tworzą Król oraz Książęta. Wspólnie podejmują decyzje o losach klanów jak i całego Rodu.

Egzekutor - osobisty strażnik króla, nie podlega swemu klanowi, tylko Królowi. Może być dowódcą kilku armii i Generałów, często posiada swój własny kasztel lub nawet zamek, jednak przeważnie mieszka u Króla na zamku.

Cóż, to już chyba wszystko.. no a teraz czas na akcję...

* * *

Dreak
-Więc to my jesteśmy tym dominującym klanem? Czy to tylko pozory?... Ciekawe jesteście bardziej cywilizowani niż mi się wydawało, zawsze sądziłem że jesteście tylko bezmyślnymi maszynami do zabijania, które to robią z czystej głupoty lub z bez uzasadnionej nienawisci... Przepraszam jeśli uraziłem cię tym. - spytał Dreak z widocznym zakłopotaniem.
-Byłbym głupi, gdybym się na ciebie obraził za te słowa. To kapłani Mero, boga światła roznoszą o nas złą nowinę. Są zbyt zajęci swymi paladynami i inkwizytorami, aby pomyśleć, że my nie służymy bogowi ciemności Xerosowi. Wyznawcy Xerosa to nekromanci i roznoszą oni plagę w królestwie Rothan, a mnisi Mero uznają potem wszystkie stworzenia nocy za ich sługusów. W rzeczywistości brzydzę się i jednymi i drugimi, wyznawcy Xerosa chcą zniszczyć cały świat, a kapłani Mero chcą pokoju, jednak wymuszają go walką... a i jedni i drudzy chcą władzy, więc to szuje bez wyjątków. Jedyni kapłani, którym zaufam to kapłani Eros, bogini harmonii. Po zajściu w świętej górze Eros, jej kapłani postanowili przywrócić harmonię królestwu. Próbowali nas zniszczyć, ale Ural ustalił z nimi sojusz i teraz nie wchodzimy sobie w drogę....ale nie o to mnie pytałeś... Nie... nie ma czegoś takiego jak dominujący klan. Jest tylko dominujący Lupin. jeśli ten Lupin jest z klanu Ezbathiela, to w tym mieście jesteśmy dominującym klanem, jednak to tylko taki pozór... ogólnie wszyscy powinni być równi... ale często dominujący Lupini faworyzują swych pobratymców... czego osobiście nie pochwalam, tak jak i nasz Generał tutaj.... aha, nasza hierarchia...
Książę - osoba, która rządzi całym klanem, podlega jedynie Królowi Rodu. Ma największą władzę w klanie, jednak jego pomysły muszą być zaakceptowane przez Króla. Członek Najwyższej Rady Pięciu. Nadaje prawa Lupinom i je zabiera.

Baron - osoba, której władza obejmuje jakieś ziemie. Może to być zamek, miasto, wioska, Baron sprawuje zawsze władzę nad jakimś terenem. Okoliczni Lupini muszą zawsze pytać się go o pozwolenie budowy na jego terenie, a nawet przebywania na nim. Należy do Rady Klanu.
Rada Klanu - stanowią pomoc Księciu w podejmowaniu decyzji, jeśli Książę zdecyduje się ją wywołać.

Rycerz - Lupin, który jest najwyższym wojownikiem Klanu. Każdy marzy, aby posiąść kiedyś taką moc, jaką dysponuje Rycerz. Mieszka przeważnie na zamku Barona lub jest bezpośrednim ochroniarzem Księcia. Ma władzę nad Generałami, sam jest jednak "Generałem na emeryturze", niech młodsi pełnią jego stanowisko.

Generał - Lupin, który ma władzę nad armią. Często jest wysyłany ze swoją drużyną do jakiegoś miasta, aby przygotował je na przyjście Barona. Jest też dowódcą armi na wojnach i bitwach.

Nauczyciel - Lupin, który otrzymał prawo do szkolenia nowych wilkołaków. Jego zadaniem jest szkolenie Lupinów, najczęściej jest nauczycielem dzieci innych, wyższych rangą Lupinów. Gdy jest jedynym przedstawicielem klanu w danym mieście, może tworzyć własne dzieci.

Legionista - Lupin, który jest podstawowym wojownikiem armii klanu Ezbathiela. Jest zawsze własnością swego Generała, któremu służy, może jednak zostać przeniesiony do innej armii innego Generała.

Adept - najmłodszy w klanie. Jest pod opieką Nauczyciela, dopóki nie opanuje podstaw.

Król - król Rodu, ma władzę absolutną. Jego decyzje muszą być jednak zatwierdzone przez Radę Pięciu, jednak mniej ważne sprawy podejmuje sam.

Najwyższa Rada Pięciu - Rada, którą tworzą Król oraz Książęta. Wspólnie podejmują decyzje o losach klanów jak i całego Rodu.

Egzekutor - osobisty strażnik króla, nie podlega swemu klanowi, tylko Królowi. Może być dowódcą kilku armii i Generałów, często posiada swój własny kasztel lub nawet zamek, jednak przeważnie mieszka u Króla na zamku.

Tak to mniej więcej wygląda... w każdym klanie jest podobnie, tylko Ural wymyślił inne rangi czy stopnie... cóż to by było na tyle.

* * *

Ferve Anthem
– Zrobię co zechcesz, daj mi tylko tę moc… - powiedział zdumiony Ferve. Marshall uśmiechnął się, a nawet zaśmiał, po czym powiedział:
-Ha ha ha... Tej mocy nie poznał nikt prócz Urala. Ale skoro on ją poznał, to możesz i ty... jednak czeka cię bardzo długa droga, abyś mu dorównał... a oto nasza hierarchia...

Arcymag - osoba, która rządzi całym klanem, podlega jedynie Królowi Rodu. Ma największą władzę w klanie, jednak jego pomysły muszą być zaakceptowane przez Króla. Członek Najwyższej Rady Pięciu. Nadaje prawa Lupinom i je zabiera.

Baron - osoba, której władza obejmuje jakieś ziemie. Może to być zamek, miasto, wioska, Baron sprawuje zawsze władzę nad jakimś terenem. Okoliczni Lupini muszą zawsze pytać się go o pozwolenie budowy na jego terenie, a nawet przebywania na nim. Należy do Rady Klanu.
Rada Klanu - stanowią pomoc Księciu w podejmowaniu decyzji, jeśli Książę zdecyduje się ją wywołać.

Mag Krwi - Lupin, który jest najwyższym wojownikiem Klanu. Każdy marzy, aby posiąść kiedyś taką moc, jaką dysponuje Rycerz. Mieszka przeważnie na zamku Barona lub jest bezpośrednim ochroniarzem Księcia. Ma władzę nad Generałami, sam jest jednak "Generałem na emeryturze", niech młodsi pełnią jego stanowisko.

Demonolog - Lupin, który ma władzę nad armią. Często jest wysyłany ze swoją drużyną do jakiegoś miasta, aby przygotował je na przyjście Barona. Jest też dowódcą armii na wojnach i bitwach.

Nauczyciel - Lupin, który otrzymał prawo do szkolenia nowych wilkołaków. Jego zadaniem jest szkolenie Lupinów, najczęściej jest nauczycielem dzieci innych, wyższych rangą Lupinów. Gdy jest jedynym przedstawicielem klanu w danym mieście, może tworzyć własne dzieci.

Mistyk - Lupin, który jest podstawowym wojownikiem armii klanu Krwi. Jest zawsze własnością swego Generała, któremu służy, może jednak zostać przeniesiony do innej armii innego Generała.

Adept - najmłodszy w klanie. Jest pod opieką Nauczyciela, dopóki nie opanuje podstaw.

Król - król Rodu, ma władzę absolutną. Jego decyzje muszą być jednak zatwierdzone przez Radę Pięciu, jednak mniej ważne sprawy podejmuje sam.

Najwyższa Rada Pięciu - Rada, którą tworzą Król oraz Książęta. Wspólnie podejmują decyzje o losach klanów jak i całego Rodu.

Egzekutor - osobisty strażnik króla, nie podlega swemu klanowi, tylko Królowi. Może być dowódcą kilku armii i Generałów, często posiada swój własny kasztel lub nawet zamek, jednak przeważnie mieszka u Króla na zamku.

Tak... to już wszystko. Zaraz zacznie się ciekawsza część treningu...

* * *

Nawet nie zauważyliście, a słońce zaczęło zachodzić. Tłumaczyliście sobie to tylko tak - przespaliście cały dzień. Wasi nowi mistrzowie się uśmiechnęli. Powiedzieli wam, że nadszedł ten moment...
* * *

Wtedy Aregor zrzucił koszulę i zauważyliście, że jego oczy zaczynają świecić. Po chwili jego twarz zaczęła się zmieniać, a na ciele pojawiła się czarna sierść. Jego twarz zmieniła się w pysk wilka, jego ciało trochę urosło, stało się bardziej masywne. Po chwili stał przed wami ten sam wilkołak, który rzucił w Morganę i Justicara ławką...
* * *

Tymczasem Angela spojrzała na was dziwnym wzrokiem, który zdawał się pulsować. W tym samym momencie jej twarz zaczęła zmieniać się w pysk wilkołaka, a ciało porosło czarne futro. Jej rozmiary wcale się nie zwiększyły, nadal była tak drobna, jednak wyglądała groźniej.
* * *

Rolf popatrzył na was złowrogim wzrokiem i zrzucił koszulę, gdy nagle zaczął rosnąć w wzwyż i szerz. Był większy od Tengrala, co was zdziwiło. Jego twarz zmieniła się w pysk wilka, a ciało przyozdobiło białe futro. Wyglądał groźnie i agresywnie, z łatwością budził w was szacunek.
* * *

Marshall kaszlnął dwa razy, a wtedy z jego oczu zaczęła wypływać krew... twarz przybrała rysy wilka, a ciało porosło szarą sierścią. Ciało nieznacznie urosło, jednak tylko w szerz, rozrywając koszulę, której nie zdążył zdjąć. Zobaczyliście, że wilkołak wyciąga coś z kieszeni... były to dwie dziwne bransolety, które Marshall zawiesił sobie na wysokości bicepsa. Były to złote bransolety szamańskie, które nadawały szacunku temu Lupinowi.
* * *
[Oto przykłady 4 transformacji. Teraz wy opiszcie swoje.]
 

Ostatnio edytowane przez Grom : 20-09-2007 o 19:11.
Grom jest offline