Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 10-02-2023, 20:47   #11
Stalowy
 
Stalowy's Avatar
 
Reputacja: 1 Stalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputację


Psykerstwo
Szastanie psioniką przypomina pozostałe skille. Opiera się na Willpowerze (Siła Woli) i Psioczninym Mistrzostwie (Psychic Mastery). I tak jak przy wszystkich skillach sumujesz obie wartości plus dodatkowe modyfikatory by uzyskać pulę którą sobie pierdolniesz o stół by zobaczyć jak mocno zaorałeś rzeczywistość.
Możesz zaorać rzeczywistość raz na rundę.

Jak to wygląda krok po kroku:
1. Deklarujesz jakiej mocy używasz i na jakim poziomie mocy. Są ich trzy:
Bound - standardzik. Jedna kość Gniewu w rzucanej puli.
Unbound - dostajesz dodatkową kość do puli i jest to kość Gniewu. Do końca sceny/walki już wszystkie moce musisz używać w trybie Unbound.
Transcended - dostajesz dodatkowe kości do puli w ilości 1+ Ranga lub Tier, w zależności co jest wyższe. Wszystkie te kości są kośćmi Gniewu. Do końca walki lub sceny musisz już wszystkie moce rzucać jako Transcended. Ponadto przy każdym rzucie w tym trybie zgarniasz tyle punktów Szoku ile masz kości Gniewu w puli.
2. Zbierasz wyliczoną pulę kości. Przypatrz się dobrze czym zaraz zagrasz w kości ze Wszechświatem!
3. Napierdalasz!
4. Rozliczasz wynik.
1 na kości Gniewu odpala Niebezpieczeństwa Osnowy. Będziesz musiał rzucić i sprawdzić jak się Immaterium mści za pogrywanie z nim - rzucasz k66, (czyli 2k6, ale jedna kość to jedności a jedna dziesiątki. Która jest która deklarujesz przed rzutem). Każda kolejna 1 na Gniewie dodaje +10 do wyniku z tabeli.
6 na kości Gniewu działa jak zwykła egzaltowana ikona, bez dodatkowych efektów czy Chwały. Można ją Przenieść tak jak każdą Egzaltowaną.

Moc aktywuje się poprawnie jeżeli ilość ikon będzie większa bądź równa poziomowi trudności danej mocy. Egzaltowane ikony możesz Przenieść (o ile starczy ci ikon by moc wciąż się aktywowała) by podkręcić poziom mocy na Potencjometrze (Potency) w ten sposób wzmacniając efekt twojej psioniki.

Niektóre moce można podtrzymywać! Ale podtrzymując moc sprawiasz że wszystkie testy są trudniejsze o 2 poziomy na każdą podtrzymywaną moc!
Ponadto jak obskoczysz Wpierdol, to musisz podczas podtrzymywania rzucić test Siły Woli o poziomie równym zadanym Ranom plus Szokom plus kara za podtrzymywanie. Niezdany sprawia że moc zostaje przerwana.
Psyker może tak czy siak przerwać moc w każdym momencie.

Czyli trochę przeszarżowałem z nadmiarem sukcesów w poprzedniej kolejce. :P Teraz się poprawię. By zademonstrować pospamuję mocami trochę w tej kolejce.



Najpewniej Zło kryło się w wielkiej człeczej manufakturze. Tak interpretował przepowiednię Saigdear, jednak nawet jeżeli tak było to kto dokładnie był celem ich wyprawy? Kto odważył się na świętokradztwo?
Odpowiedź była jasna - przywódcy tego miejsca… bo tylko oni mieliby takie środki.
Albo ktoś ukrywający się pośród nich?
Mieli do czynienia z indywiduum z rzeszą sługusów?
Czy koterią która ukrywa swoje poczynania przed resztą towarzyszy?
Pytania te były ważne bo znacząco zmieniały taktykę jaką musieli się posłużyć aeldari by wywrzeć zemstę. Tak czy tak potrzebowali informacji.

- Powinniśmy udać się Domu Żelaza. Nie rozdzielać się. Iść przez teren ich mrowiska, bo tam najłatwiej o ciemność i skrycie. - korsarz wskazał ręką najpierw obszar przemysłowy a potem Manufaktorum - Przez pola ćwiczebne i warownię wojowników nie ma co iść, jest ich tam za dużo, są też zdecydowanie bardziej czujni niż tragarze i niewolnicy. Nie mówiąc o stosunkowo otwartej przestrzeni. Natomiast to... Manufaktorum. Z pewnością wymaga dostaw materiałów. Można prześlizgnąć się w którymś z ich pojazdów lub też dostać się do środka przez te żyły i korytarze transportowe.
Zastanowił się chwilę jak mogliby zanim dotrą do Manufactorum już się czegoś dowiedzieć.
- Myślę też że powinniśmy podsłuchiwać rozmowy Mon’Keigh przy każdej możliwej okazji. Podejmę się próby rozmowy z ich maszynami jeżeli będzie okazja. Kto wie jakie zmiany okoliczności może nam zgotować Los? Taka jest moja propozycja. Co o tym myślicie?

Mówiąc to zwrócił się głównie do Aethin, która z nich najlepiej trzymała się cieni. Bardziej brawurowe działania z pewnością przypadną jej w udziale

Moce rzucane na Bound.
Moc Chameleon
8D6 + D6 => ( (1 +3 +5 +5 +5 +6 +6 +6) + 6 Gniew) = 43
Poziom trudności mocy to 5. Osiągam go 3 ikonami i 1 egzaltowaną.
+5 testy Stealth (w poprzedniej kolejce zrobiłem pomyłkę - w podręczniku jak byk stoi “5”) i +1 obrony przed atakami zasięgowymi
3 egzaltowane wrzucam w swoją Potencję i zyskuję dodatkowe +3 kości Stealth.
Moc będzie podtrzymywana.

Test Stealth 5 (standardowy 3+2 za podtrzymanie) by zachować skrytość
11D6 + D6 => ( (2 +6 +3 +6 +4 +6 +1 +3 +3 +6 +3) + 6) = 49
6 na gniewie czyli krytyczny sukces i punkt Chwały wpada nam do puli.
z reszty puli mam 1 ikonę i 4 egzaltowane. To daje zdany test i 2 nadprogramowe egzaltacje, które Przeniosę by:
- podkraść nieuważnie pozostawione data-slates lub inne nośniki potencjalnego intelu.
- podkraść narzędzia (najlepiej kombinarzędzie) mon’keigh by ułatwić sobie radzenie z ich prymitywnymi urządzeniami i strukturami

Moc Invoke Luck do wspomożenia się w podsłuchiwaniu
8D6 + D6 => ( (1 +5 +5 +5 +1 +5 +4 +4) + 1) = 30
Byłby Peril, ale Saigdear ma keyword Asuryani. Psykerzy z tym keywordem mogą przerzucić co test 1 porażkę na kości Gniewu.
D6 => 5
Poziom trudności to 6 (4+2 za sustain).
7 ikon, czyli standardowy sukces.
Dostaję +1 do najbliższego testu

Test Awareness 5 by podsłuchać rozmowy Mon’Keigh
5D6 + D6 => ( (3 +5 +5 +5 +4) + 3) = 25
tylko 4 ikony, więc standardowa porażka. Nic nie udało się wskórać.

Znów Invoke Luck przy grzebaniu w data slates.
Trudność 6
8D6 + D6 => ( (2 +3 +4 +6 +6 +5 +2 +4) + 4) = 36
4 ikony i 2 egzaltacje. 1 nadprogramowa egzaltacja wchodzi w Potencję.
+2 kości do testu

Test Tech 5 by wydobyć informacje z urządzeń - ostrzeżenia, raporty i komunikaty z przeciągu ostatnich dni
6D6 + D6 => ( (2 +4 +6 +5 +5 +2) + 5) = 29
4 ikony i 1 egzaltacja. Wystarczy by był standardowy sukces.

Znów Invoke Luck by skorzystać z Śledztwa (Investigation) do ogarnięcia tego co się dowiemy
Trudność 6
8D6 + D6 => ( (6 +6 +6 +6 +5 +4 +3 +6) + 2) = 44
2 ikony i 5 egzaltacji. 3 nadprogramowe wrzucam w Potencję i łącznie mam
+ 4 kości do testu

Investigation by powyciągać wnioski z tego cośmy się dowiedzieli/zobaczyli.
Trudność 5
8D6 + D6 => ( (1 +5 +1 +4 +6 +3 +6 +4) + 4) = 34
4 ikony i 2 egzaltacje
zdane i 1 nadprogramowa egzaltacja - poproszę o dodatkowe info.



Tak czy tak jako najciężej opancerzony i najpowolniejszy z towarzystwa Saigdear musiał mocno polegać na psionice by móc zachować skrytość. Utrzymywanie na sobie zaburzeń światła i tłumienie dźwięków mocno zaprzątało jego umysł więc co i rusz kiedy musiał skupić się na czymś innym przywoływał moc upiorytowych runów.
Treningi które zalecili mu Opiekunka i Mentor sprawdziły się - nie zawsze był w pełni zadowolony ze swojego splatania mocy Osnowy, jednak zdołał nie popełnić żadnego karygodnego błędu, który mógł kosztować ich dekonspiracją.
Niestety nie zdołał podsłuchać co mówili człecy których mijali podczas swojego przemarszu. Nie ryzykował zbliżania się mając nadzieję, że towarzysze mają lepszy słuch niż on.
Za to mógł wykazać się czymś innym - okryty splotami niewidzialności zdołał podebrać kilka narzędzi i nośników danych. Te pierwsze mogły się przydać w przedzieraniu się przez tereny mocno usiane przeszkodami, ogrodzeniami i siatkami. W metalowo-tworzywowych płytach natomiast mon’keigh mieli zwyczaj zapisywać różne informacje. Ogólny rozkład terenu, czy nawet komunikaty mogły być bardzo pomocne w rozeznaniu się w sytuacji panującej w potężnym człeczym kompleksie militarno-przemysłowym.
 
Stalowy jest offline