Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 02-05-2023, 15:10   #5
Morph
 
Morph's Avatar
 
Reputacja: 1 Morph nie jest za bardzo znany
To prawda, że tworzenie postaci jest w dużej mierze losowe. Jednak wybory jakich się dokonuje na etapie poszczególnych karier, pozwalają w pewnym stopniu mieć wpływ na ostateczny kształt postaci.

Inaczej będzie w końcu wyglądała postać, która na przykład ukończy trzy kariery jako Szlachetnie Urodzony, a inaczej gdy gracz zdecyduje się na trzy kontrakty wojskowe.

Dodam, że tuż przed rozpoczęciem sesji podszlifujemy trochę jeszcze postacie.
Szlifowanie będzie dotyczyło między innymi:
- Zasady powiązania postaci - w skrócie gracz A proponuję, aby w jakimś wydarzeniu uczestniczyła postać gracza B. Dzięki temu obie postacie dostaną dodatkowy rzut umiejętności. Takich powiązań można mieć maksymalnie dwa i każde z nich musi być z inną postacią;
- Grupowy pakiet umiejętności - jako drużyna wybieracie pakiet umiejętności, który będzie pasował do naszej kampanii i zadań, których planujecie się podejmować. Z pakietu gracze kolejno wybierają umiejętności, które są dopisywane do ich postaci.
- Pakiet integracyjny - to taki mój wynalazek, który jest opcjonalny. Zakładamy, że postacie jako drużyny działają już jakiś czas razem. Dzięki temu mogą zdobyć nowe umiejętności lub poduczyć się tych, które już znają. Plus mają jakieś jedno losowe wydarzenie w którym wszyscy brali udział.
Istnieje pakiet mniejszy (2-letni) i pakiet większy (4-letni).
Na pakiet integracyjny muszą zgodzić się wszyscy gracze. Czas trwania okresu dolicza się do wieku postaci.
 
Morph jest offline