Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 24-05-2023, 05:14   #14
Fenrir__
 
Fenrir__'s Avatar
 
Reputacja: 1 Fenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Bonifacy Zobacz post
To miało wyglądać tak, ze:

MG robi listę na kartce wszystkich biorących udział i "co turę" ....
Rozwiązanie rodem z planszówek, tylko tam masz zazwyczj karty, które mocno ułatwiają taką zabawę. Testowałem podobne rozwiązania w jednej z mutacji walki szermierczej i po pierwszych testach temat trafił na półkę z opisem "Raczej się nie sprawdzi" pomysł dobry, ale wykonanie żmudne i trudne dla graczy i dla MG.

Świetnie z różną ilością akcji poradzili sobie w 7th Sea tam masz Animusz (swoją drogą polecam polskie tłumaczenie w zakresie udziwnionych nazw cech) określa to jak często postać pojawia się na ekranie, by dokonać czegoś szczególnego.

Z gorzej rozpisanych mechanik z dynamiczną ilością akcji, ale zdecydowanie bliższych twojemu rozwiązaniu będą Kroniki Mutantów.
 
Fenrir__ jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem