|
Sondy rekrutacyjne W tym dziale możesz umieścić sondę na temat zbliżającej się rekrutacji, zasadności swoich pomysłów lub po prostu "zbadać rynek" pod kątem przyszłej sesji - zarówno z pozycji gracza jak i MG. |
Zobacz wyniki ankiety: Chcesz wziąć w tym udział? | |||
Tak, sesja Wiedzmina | 0 | 0% | |
Tak, sesja Młotka | 0 | 0% | |
Też bym coś wypił | 5 | 50.00% | |
Nie | 5 | 50.00% | |
Głosujących: 10. Nie możesz głosować w tej sondzie |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
22-05-2023, 19:14 | #11 |
Dział Postapokalipsa Reputacja: 1 |
__________________ Królestwo i pół księżniczki za MG gotowego poprowadzić Degenesis! |
23-05-2023, 04:51 | #12 |
Reputacja: 1 | To miało wyglądać tak, ze: MG robi listę na kartce wszystkich biorących udział i "co turę" dodaje pkt akcji wedle karty postaci. Czyli: Gracz + 3 Goblin +2 Przykładowy szybki atak kosztuje: 4 Wypicie mikstury kosztuje 1 I kto szybciej wyda pkty to atakuje pierwszy. |
23-05-2023, 18:26 | #13 | |
Majster Cziter Reputacja: 1 | Cytat:
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić | |
24-05-2023, 05:14 | #14 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Świetnie z różną ilością akcji poradzili sobie w 7th Sea tam masz Animusz (swoją drogą polecam polskie tłumaczenie w zakresie udziwnionych nazw cech) określa to jak często postać pojawia się na ekranie, by dokonać czegoś szczególnego. Z gorzej rozpisanych mechanik z dynamiczną ilością akcji, ale zdecydowanie bliższych twojemu rozwiązaniu będą Kroniki Mutantów. | |
26-05-2023, 16:25 | #15 |
Dział Postapokalipsa Reputacja: 1 |
__________________ Królestwo i pół księżniczki za MG gotowego poprowadzić Degenesis! |
26-05-2023, 18:25 | #16 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
O samym zasadach się nie wypowiem, bo ich nie czytałem i jakoś mnie nie ciągnie. Chciałem tylko powiedzieć, że szanuję trud i wysiłek, a przede wszystkim chęci, aby samemu tworzyć mechanikę od podstaw. Ogólnie jest to żmudne i niewdzięczne zajęcie, a zwłaszcza jeśli się to robi samemu. A już szczególnie w czasach kiedy działających sprawnie, darmowych i płatnych, uniwersalnych, jak i tych stworzonych pod konkretny system zasad jest całe multum. Do wyboru, do koloru. Trzeba to naprawdę lubić, aby się tym zajmować. Także Bonifacy wyrazy szacunku z mojej strony. Życzę powodzenia, satysfakcji z pracy i wytrwałości. BTW wynik sondy jest dość klarowny, ale dodam, że testowanie autorskiej mechaniki w sesji pbf, to moim zdanie dość mocno chybiony pomysł. Aby sprawdzić działanie zasad trzeba przeprowadzić przynajmniej kilkadziesiąt walk, testów, rzutów na czary itd, aby mieć jakiś materiał do porównań i analiz. Sesja forumowa z uwagi na swoją specyfikę ci tego nie da, a dla graczy pewnie będzie tyko źródłem frustracji. Ot, takie oczywiste przemyślenia ode mnie. Powiedziałem, co wiedziałem. Żegnam i nie przeszkadzam więcej. Ostatnio edytowane przez Morph : 26-05-2023 o 18:32. | |
27-05-2023, 16:27 | #17 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
------------------------------------------------------------------------------- Ogólnie twierdze, ze na wszelkie gorzkie żale najlepsza jest chęć do nauczenia się mechaniki przez kilka sesji, aż rzuty wejdą w krew. I ta trudna miłość zaowocuje. A zauważyłem, ze najwięcej krytykanctwa otrzymałem od osób w kategorii "Nieprzeczytane/Przeczytałem po lebkach i nie zagram". No cóż. Będę cos tam dłubał dalej. Jak trochę popisze to znów zrobię topic i będzie zgromadzenie Miłego dnia! | |
27-05-2023, 17:02 | #18 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Według mnie ważne jest też pierwsze wrażenie - a jeśli pierwsze wrażenie mówi, że do tej mechaniki potrzebny jest kalkulator - to jest wrażenie stawiające mechanikę w złym świetle.
__________________ Ten użytkownik też ma swoje za uszami. | |
27-05-2023, 17:04 | #19 |
Reputacja: 1 | No, ale jeden da szanse, a drugi wykorzysta okazje do popuszczenia troche jadu. |