Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 26-05-2023, 16:25   #15
Ketharian
Dział Postapokalipsa
 
Ketharian's Avatar
 
Reputacja: 1 Ketharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputację
Dziękuję za objaśnienie, już rozumiem jak to by miało działać. Bardzo podobna idea rządziła walką w sławnych Kryształach Czasu: mowa tu o zasadzie opóźnienia, gdzie wszystkie postacie miały współczynnik Szybkości (zwykle mieszczący się w przedziale 60-120) i gdzie każda czynność w walce miała przypisane Opóźnienie (prezentowane w wielokrotnościach dziesiątek, np. napięcie łuku 20, a cios toporem półtoraręcznym typowym 70). W grze zbierało się deklaracje wszystkich graczy, odejmowało się ich Opóźnienia od Szybkości podstawowej i uzyskiwało tzw. momenty w trakcie tury, gdzie następowało rozliczenie efektu akcji.

Zasady te miały ogromny matematyczny urok, ale prawdą jest, że mocno komplikowały rozgrywkę.
 
__________________
Królestwo i pół księżniczki za MG gotowego poprowadzić Degenesis!
Ketharian jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem