To ja nawiążę do pierwszego posta z tematu:
Pod kątem Sfer bardzo wielkie wrażenie zrobił na mnie suplement do 20th anniversary:
"How Do You Do That?" Pokazuje on świetny aspekt sfer, a mianowicie to, że ten sam efekt można uzyskać wieloma kombinacjami sfer. Pokazuje on też jakich sfer użyć, żeby osiągać efekty znane z filmów czy literatury. Takie Force 2 przy 4 sukcesach zatrzymuje serię z karabinu uniesioną ręką jak Neo, ale jest skrajnie wulgarne. Lepiej zgrać to z Matter i utwardzić rękawice niczym Wonder Woman i dobijać pociski, albo z Life i dopalić sobie refleks jak Dare Devil.
Największą zaletą Maga jest to, że pobudza kreatywność gracza.
EDIT: Jeszcze jednym przykładem z tej książki, który mi zapadł w pamięć jest Szef-Technokrata wysysający esencję z podległych pracowników. Oni niczego nieświadomi pracują nad swoimi nic nie znaczącymi zadaniami, a on wysysa z nich energię. W efekcie pozyskuje esencję, a oni wychodzą z pracy i czują się nieproporcjonalnie zmęczeni i pozbawieni chęci do życia