@Stalowy
Cytat:
Mam atletykę na +5 ( 8 -3 bo noszę płytę) więc na pewno nie będę w tym tak skuteczny jak ty xd
|
Jeśli masz dość siły, to nie ponosisz kary z pancerza. Tutaj zasady:
https://2e.aonprd.com/Rules.aspx?ID=205
Co do mojego odpisu: tak, jak w poście - raczej wolałbym, żeby konie uspokoił ktoś, kto zna się na Nature (czyli akcja Command an Animal), niż żeby zabierał się za to Grakka (jeśli nikt z nas nie ma Nature, to wszystko jedno, kto te konie ogarnie
).
Grakka nasłuchuje przed bramą do dworu i zanim wszyscy wejdą, rzuca linę z hakiem i patrzy na to, co jest po drugiej stronie. Liny ma 15 metrów, a na jej końcu jej hak, więc raczej nie powinno być problemów z jej zaczepieniem na końcu (mam też zestaw do wspinaczki, etc.).
W zależności od tego, co zobaczy Grakka - jeśli nic, to spróbuje użyć Thievery na zamku (przed tym będzie patrzył, czy na bramie nie ma pułapki), nawet kosztem paru wytrychów. Jeśli ktoś/coś tam będzie, to trzeba powiadomić towarzyszy i skombinować plan zasadzki. Jeśli Thievery nie da rady, to ostatecznie wyważy się drzwi lub przejdzie po linie, ale chyba lepiej, żeby brama była otwarta już teraz.
@MG: dodałem do KP tylko łom (crowbar) i parę flaszek gorzały do swojego ekwipunku, odjąłem pieniądze. Reszta zostaje tak, jak jest. Chciałem zmienić build na zręczność, ale skoro nikt nie ma tak dobrego Athletics jak Grakka, to ryzykujemy