Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - DnD > Archiwum sesji z działu DnD
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 07-08-2023, 11:38   #31
 
Stalowy's Avatar
 
Reputacja: 1 Stalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Mi Raaz Zobacz post
Tymczasem kontynuuję moje patrzenie na deszcz padający w górach...
Współczuję w takich sytuacjach można co najwyżej po dolinach pod pałatką albo w ponczo iść lub po jakiś bardzo lajtowych trasach a i to nie zawsze i mało co się zobaczy

EDIT

Jako wyznawca Caydena mogę za 25gp nabyć bezdenną manierkę która sama się napełnia dobrym piwskiem.
Bierzemy?
 

Ostatnio edytowane przez Stalowy : 08-08-2023 o 19:34.
Stalowy jest offline  
Stary 09-08-2023, 15:46   #32
 
Vertis's Avatar
 
Reputacja: 1 Vertis ma wspaniałą reputacjęVertis ma wspaniałą reputacjęVertis ma wspaniałą reputacjęVertis ma wspaniałą reputacjęVertis ma wspaniałą reputacjęVertis ma wspaniałą reputacjęVertis ma wspaniałą reputacjęVertis ma wspaniałą reputacjęVertis ma wspaniałą reputacjęVertis ma wspaniałą reputacjęVertis ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Stalowy Zobacz post
Pytanie do MG. Jak się zapatrujesz na kupowanie itemów Uncommon lub drobnych pierdół z Gear & Guns (Igniter? Przydałoby się do szybkiego puszczania rzeczy z dymem)?
No i jednak striking to 4 level sprzętu a w rekrucie była prośba by nie porywać się na rzeczy z wyższych pułapów, więc tutaj też pytanie jak się na to zapatrujesz?
Uncommon zabronione, tak samo rzeczy z Guns & Gears (o czym wspomniałem w rekrucie).


Cytat:
Napisał Santorine Zobacz post
No i pytanie do MG - rozumiem, że KP już zaklepane i featów nie zmieniamy?
Jako, że przygoda jeszcze się na dobre nie zaczęła, możecie coś zmienić w KP ale dajcie potem znać, co zostało zmienione, żebym nie musiał wszystkiego jeszcze raz analizować
 
Vertis jest offline  
Stary 09-08-2023, 15:57   #33
 
Santorine's Avatar
 
Reputacja: 1 Santorine ma wspaniałą reputacjęSantorine ma wspaniałą reputacjęSantorine ma wspaniałą reputacjęSantorine ma wspaniałą reputacjęSantorine ma wspaniałą reputacjęSantorine ma wspaniałą reputacjęSantorine ma wspaniałą reputacjęSantorine ma wspaniałą reputacjęSantorine ma wspaniałą reputacjęSantorine ma wspaniałą reputacjęSantorine ma wspaniałą reputację
@Vertis

Cytat:
Uncommon zabronione, tak samo rzeczy z Guns & Gears (o czym wspomniałem w rekrucie).
Czy to oznacza, że +1 Striking broń jest okej? Wg poziomu miasta raczej powinniśmy to złapać.

Cytat:
Jako, że przygoda jeszcze się na dobre nie zaczęła, możecie coś zmienić w KP ale dajcie potem znać, co zostało zmienione, żebym nie musiał wszystkiego jeszcze raz analizować
Spoko, dam znać tutaj, jak coś zmienię.

Szanowni współgracze - Grakka ma +11 do Athletics (żeby ogarniać Trip właśnie dla członków drużyny), ale zastanawiam się, czy przypadkiem nie miałoby ciut większego sensu, żeby zmienić jego statystyk ze Str na Dex, jeśli ktoś jest w stanie ogarniać Trip. Jedynym problemem drużyny, który mamy, to praktycznie brak broni dystansowej poza Lazlo. Latające istoty raczej się nie pojawią w tej przygodzie, wnioskując po poziomie postaci, ale skradanie się i możliwość rozbrajania pułapek może być przydatna.

Jeśli nikt nie ma takiego Athletics, to chyba zostawię tak, jak jest.

Cytat:
Jako wyznawca Caydena mogę za 25gp nabyć bezdenną manierkę która sama się napełnia dobrym piwskiem.
Bierzemy?
Bottomless Stein to chyba tylko kapłani Caydena i tylko specyficznie w jakiejś kampanii Zresztą, jak powiedział MG, Uncommon wykluczone na początku.
 
__________________
Evil never sleeps, it power naps!

Ostatnio edytowane przez Santorine : 09-08-2023 o 16:10.
Santorine jest offline  
Stary 09-08-2023, 16:14   #34
 
Lucky7's Avatar
 
Reputacja: 1 Lucky7 nie jest za bardzo znany
Santorine, Lazlo w ogóle jest lebiegą jeśli chodzi o siłowe rzeczy

U mnie tak to wygląda odnośnie umiejek:

Languages Abyssal, Aklo, Celestial, Common, Infernal, Necril
Skills Acrobatics +8, Arcana +9, Athletics -1, Deception +4, Intimidation +4, Lore: Fortune-Telling +9, Medicine +7, Nature +7, Occultism +11, Religion +7, Stealth +8, Survival +7, Thievery +8

Unleash Psyche Trigger when your turn begins. Requirements You’re in an encounter, you Cast a Spell on your previous turn, and you aren’t stupefied. You call on the depths of your mind and let psychic power flood through. Your Psyche remains Unleashed for 2 rounds or until your fall unconscious, whichever comes first. You can’t voluntarily quell your unleashed psyche. While your Psyche is Unleashed, the following effects occur. • You’re constantly surrounded by the visual manifestation of your psychic magic. • When you cast a damaging spell, you gain a status bonus to its damage equal to double the spell’s level. This applies only to spells that don’t have a duration and that you cast using psychic spellcasting. • You can use actions that have the psyche trait. After your unleashed psyche subsides, your mind must recover from the strain of channeling its full power. You can’t use Unleash Psyche again for 2 rounds, and you’re stupefied 1 for 2 rounds.

Fade into Daydreams (Illusion, Psyche, Psychic) Your flights of imagination spill into the real world, causing you to become indistinct, hazy, or cloaked in figments. You become concealed until the start of your next turn. This concealment can't be used to Hide, as normal for concealing effects that leave your location obvious.
Occult Known Spells DC 14, attack +4; 2nd Vomit Swarm, Telekinetic Maneuver (1 slots); 1st Magic Missile, True Strike, Kinetic Ram (2 slots); Cantrips Phase Bolt, Read Aura, Shield, Guidance, Light
Arcane Innate Spells DC 14, attack +4; Cantrips Detect Magic
Focus Spells (2 points) Mage Hand (Amped) Range 30 feet; Targets 1 unattended object of light Bulk or less Duration sustained You create a single magical hand, either invisible or ghostlike, that grasps the target object and moves it slowly up to 20 feet. Because you're levitating the object, you can move it in any direction. When you Sustain the Spell, you can move the object an additional 20 feet. If the object is in the air when the spell ends, the object falls. Heightened (3rd) You can target an unattended object with a Bulk of 2 or less. Heightened (5th) The range increases to 60 feet, and you can target an unattended object with a Bulk of 2 or less. Heightened (7th) The range increases to 60 feet, and you can target an unattended object with a Bulk of 3 or less. Your mage hand can carry up to 1 Bulk instead of only light Bulk. If the spell is heightened to 3rd level or higher, its maximum Bulk is 2. If the spell is heightened to 7th level or higher, its maximum Bulk is 3. It also gains the following amp. Amp You create a multitude of telekinetic hands that grip onto a creature and move it about. Target a creature of Medium size or smaller with the amped spell instead of an object. You attempt to Shove the target in a direction of your choice, rolling a spell attack roll against its Fortitude DC instead of an Athletics check. The creature takes a –10-foot circumstance penalty to its Speeds until the spell ends. Starting the round after you Cast the Spell, the first time each round you Sustain the Spell, you can attempt to Shove the creature again. Amp Heightened (4th) You can attempt to Disarm the creature instead of attempting to Shove it. If you knock an item out of the creature's grasp in this way, the mage hand immediately grabs it. Any effect of the mage hand on the creature ends, and the spell now carries the item, just like you had picked it up with an unamped mage hand.
Telekinetic Projectile (Amped) Range 30 feet; Targets 1 creature You hurl a loose, unattended object that is within range and that has 1 Bulk or less at the target. Make a spell attack roll against the target. If you hit, you deal bludgeoning, piercing, or slashing damage - as appropriate for the object you hurled - equal to 1d6 plus your spellcasting ability modifier. No specific traits or magic properties of the hurled item affect the attack or the damage. Critical Success You deal double damage. Success You deal full damage. Heightened (+1) The damage increases by 1d6. Your telekinetic projectiles can fly much further away. Increase the range of telekinetic projectile to 60 feet. It also gains the following amp. Amp You fling objects with even more force, driving your opponents backwards in a hail of objects. On a success, you push the target 5 feet away from you, and on a critical success, you push the target 10 feet away from you in addition to dealing double damage. Amp Heightened (+1) The damage increases by 2d6 instead of by 1d6.
Telekinetic Rend Range 60 feet Area 2 non-overlapping 5-foot bursts Saving Throw basic Fortitude Your mind creates a violent axis of motion in a nearby space. You deal your choice of 1d6 bludgeoning or 1d6 slashing damage to all creatures in the area, with a basic Fortitude save. A creature large enough to be in more than one of the bursts takes damage only once. Heightened (+2) The damage increases by 1d6. Amp Your thoughts expand in scope and power. The bursts deal 1d6 bludgeoning damage and 1d6 slashing damage, instead of the usual damage. A creature that critically fails its save is also stunned 1. Amp Heightened (+2) Both types of damage increase by 1d6 instead of just one. Add a third non-overlapping 5-foot burst to the area.
Additional Feats Arcane Sense, Cantrip Expansion, Natural Skill, Oddity Identification, Quick Identification, Root Magic
Additional Specials Conscious Mind (The Distant Grasp), Psi Cantrips And Amps, Psychic Spellcasting, Signature Spells, Skilled (Arcana), Skilled (Occultism), Subconscious Mind (Wandering Reverie)



Za chwilę dopiszę zwoje Fear i Soothe do ewkipunku
 
__________________
Jak wygląda świat, kiedy życie staje się tęsknotą?
Lucky7 jest offline  
Stary 09-08-2023, 17:05   #35
 
Santorine's Avatar
 
Reputacja: 1 Santorine ma wspaniałą reputacjęSantorine ma wspaniałą reputacjęSantorine ma wspaniałą reputacjęSantorine ma wspaniałą reputacjęSantorine ma wspaniałą reputacjęSantorine ma wspaniałą reputacjęSantorine ma wspaniałą reputacjęSantorine ma wspaniałą reputacjęSantorine ma wspaniałą reputacjęSantorine ma wspaniałą reputacjęSantorine ma wspaniałą reputację
@Lucky7

Cytat:
Occult Known Spells DC 14, attack +4
DC dla Twoich zaklęć jest podejrzanie niskie . Caster 3-ego poziomu powinien mieć +9 do rzutów na atak zaklęciami i DC 19. Czy przypadkiem Twój kluczowy atrybut z Subconscious Mind nie zakłada Charyzmy? Wnioskuję, że tak, bo masz Fade into Daydreams z Wandering Reverie. To samo w sobie nie jest aż takim dużym problemem, ale jeśli będziesz chciał zadawać obrażenia, to nie będziesz w stanie, bo statystyka odpowiadająca za nie będzie za niska.

Sugerowałbym zmienić Subconscious Mind na taki, który skupia się na inteligencji albo dodać na maksa atrybuty do charyzmy Jeszcze mamy na to czas.
 
__________________
Evil never sleeps, it power naps!
Santorine jest offline  
Stary 09-08-2023, 17:32   #36
 
Stalowy's Avatar
 
Reputacja: 1 Stalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputację
Ok, Uncommony się pozbywam.

Wezmę ten zaklęty mieczor jako shortsword - w razie czego łotrzyk będzie mógł go przejąć.

@Santorine
Mam atletykę na +5 ( 8 -3 bo noszę płytę) więc na pewno nie będę w tym tak skuteczny jak ty xd

Na wszelki wypadek chyba zgarnę jeszcze zestaw noży do rzucania albo kilka siekierek xd
 
Stalowy jest offline  
Stary 10-08-2023, 08:26   #37
 
Lucky7's Avatar
 
Reputacja: 1 Lucky7 nie jest za bardzo znany
Dzięki za zwrócenie uwagi, Santorine, chciałem bazować na INT a nie CHA i uciekło mi po prostu. Ale poprawiłem już

Jako Subconcious Mind wziąłem Gathered Lore i już mam Occult DC19 i Attack +9
 
__________________
Jak wygląda świat, kiedy życie staje się tęsknotą?
Lucky7 jest offline  
Stary 10-08-2023, 16:05   #38
 
Vertis's Avatar
 
Reputacja: 1 Vertis ma wspaniałą reputacjęVertis ma wspaniałą reputacjęVertis ma wspaniałą reputacjęVertis ma wspaniałą reputacjęVertis ma wspaniałą reputacjęVertis ma wspaniałą reputacjęVertis ma wspaniałą reputacjęVertis ma wspaniałą reputacjęVertis ma wspaniałą reputacjęVertis ma wspaniałą reputacjęVertis ma wspaniałą reputację
Jest post i tak naprawdę teraz zaczynamy przygodę Jeśli chcecie, możecie opisać sobie, co robiliście w czasie tych prawie dwóch tygodni na szlaku, ale nie jest to obligatoryjne.

Brama jest zamknięta i tak zarośnięta bluszczem, że nie da się przez nią zobaczyć, co znajduje się za nią, ale można próbować wejść siłowo, albo otworzyć ją w inny sposób. No i trzeba zająć się zdenerwowanymi zwierzętami

Działajcie.

Na posty czekam do wtorku, północy.
 
Vertis jest offline  
Stary 10-08-2023, 19:15   #39
 
Santorine's Avatar
 
Reputacja: 1 Santorine ma wspaniałą reputacjęSantorine ma wspaniałą reputacjęSantorine ma wspaniałą reputacjęSantorine ma wspaniałą reputacjęSantorine ma wspaniałą reputacjęSantorine ma wspaniałą reputacjęSantorine ma wspaniałą reputacjęSantorine ma wspaniałą reputacjęSantorine ma wspaniałą reputacjęSantorine ma wspaniałą reputacjęSantorine ma wspaniałą reputację
@Stalowy

Cytat:
Mam atletykę na +5 ( 8 -3 bo noszę płytę) więc na pewno nie będę w tym tak skuteczny jak ty xd
Jeśli masz dość siły, to nie ponosisz kary z pancerza. Tutaj zasady: https://2e.aonprd.com/Rules.aspx?ID=205

Co do mojego odpisu: tak, jak w poście - raczej wolałbym, żeby konie uspokoił ktoś, kto zna się na Nature (czyli akcja Command an Animal), niż żeby zabierał się za to Grakka (jeśli nikt z nas nie ma Nature, to wszystko jedno, kto te konie ogarnie ).

Grakka nasłuchuje przed bramą do dworu i zanim wszyscy wejdą, rzuca linę z hakiem i patrzy na to, co jest po drugiej stronie. Liny ma 15 metrów, a na jej końcu jej hak, więc raczej nie powinno być problemów z jej zaczepieniem na końcu (mam też zestaw do wspinaczki, etc.).

W zależności od tego, co zobaczy Grakka - jeśli nic, to spróbuje użyć Thievery na zamku (przed tym będzie patrzył, czy na bramie nie ma pułapki), nawet kosztem paru wytrychów. Jeśli ktoś/coś tam będzie, to trzeba powiadomić towarzyszy i skombinować plan zasadzki. Jeśli Thievery nie da rady, to ostatecznie wyważy się drzwi lub przejdzie po linie, ale chyba lepiej, żeby brama była otwarta już teraz.

@MG: dodałem do KP tylko łom (crowbar) i parę flaszek gorzały do swojego ekwipunku, odjąłem pieniądze. Reszta zostaje tak, jak jest. Chciałem zmienić build na zręczność, ale skoro nikt nie ma tak dobrego Athletics jak Grakka, to ryzykujemy
 
__________________
Evil never sleeps, it power naps!

Ostatnio edytowane przez Santorine : 11-08-2023 o 04:51.
Santorine jest offline  
Stary 10-08-2023, 19:50   #40
 
Stalowy's Avatar
 
Reputacja: 1 Stalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputację
Mam Nature, zajmę się zwierzakami.

Co do siły, niestety! Nie dało się wycisnąć więcej niż 16.
 
Stalowy jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:13.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172