Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 04-08-2005, 07:12   #45
Grimalgi
 
Reputacja: 1 Grimalgi ma wyłączoną reputację
Uważam że systemy, które mają prostą mechanikę pozwalają na częste używanie kości w trakcie sesji bez spowalniania jej. Rzuty wykonuję przy każdej w miarę skomplikowanej sytuacji stosując odpowiednie modyfikatory. Na przykład nie testuję sytuacji, gdy gracz piije piwo w gospodzie (oops 99 rozlało się), bo to by było bez sensu i denerwowałoby graczy. Jestem zwolennikiem wykonywania wszystkich rzutów przez MG, gdyż uważam, że gracze są po to, aby się dobrze bawić, a nie rzucać kostkami (często siebie nawzajem ). A poza tym gdy gracze wykonują rzuty ciężko jest odnaleźć wszystkie kostki po sesji. Wg mnie idealna gra to gra z proporcjami storytelling - 40%, mechanika - 60%.
Jeżeli zaś się tyczy gry na forum jest tak samo jak w realu - kości muszą być!
 
Grimalgi jest offline