Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 06-10-2023, 19:25   #31
Prince_Iktorn
 
Prince_Iktorn's Avatar
 
Reputacja: 1 Prince_Iktorn ma wyłączoną reputację
Buława waży tyle co topór Kinga.
Dla FoeFlayer obrażenia bazowo masz sw(u Ciebie 1d+2)+2 i +1 za Fine czyli razem 1d+5. W Pyramid magazine (być może było też gdzieś w Basic Set Characters albo Campaigns, ale teraz nie znalazłem) była zasada o konwersji obrażeń gdzie każde +4 do obrażeń zamieniało się na dodatkową kostkę. Więc 1d+5 zamieniasz na 2d+1, 1d+8 zamieniasz na 3d itp.

Ta Buława zadaje bazowo obrażenia swinging+3 czyli razem 1d+5 czyli zamieniamy to na 2d+1.

Różnica między swing a thrust to sposób uderzania. Swing to wszystko czym machasz, thrust to wszystko czym robisz pchnięcia. Niektóre bronie mają rozróżnienia pomiędzy obrażeniami od cięć a tymi od pchnięć. Przykładowo jeśli ktoś macha kataną zada obrażenia swinging cut, jeśli będzie nią pchał to thrusting impaling. Jeśli ktoś macha kijem bejsbolowym zada obrażenia swinging crushing.


 
__________________
-To, że 99% ludzi jest innego zdania niż Ty, wcale nie znaczy, że to oni mają rację.

Ostatnio edytowane przez Prince_Iktorn : 06-10-2023 o 19:31.
Prince_Iktorn jest offline