Dobra, się zgłoszę.Mam pomysł na dwie postacie, albo sferowy arcanist + ascendant (archetyp ageis), postać na zasadzie problem-solver, w walce na start CC + trochę dmg (ale z racji tego układu wyciągnie mniejsze DC niż typowi koledzy po fachu...) Może się dostosować do drużyny i uzupełnić lukę jaka nam w trakcie wyjdzie. Dla kojarzących, spróbuję odświeżyć Mari
Drugi pomysł to Bloodbinder (archetyp Armorist) + Antiquarian (Armiger). Tu już postać bardziej pod wejście i robienie obrażeń (czy raczej krwawienia...).
Jak to gestalt, pewnie będę miał duży zestaw pytań na PW
Zacznę od Mari bo chciałbym jej historię poprowadzić.
No i nie wiem czy mam się reklamować, ale wydaje się mi, że sfery znam dość dobrze, więc też z chęcią mogę z czymkolwiek pomóc.
I nie słuchaj marud na googl doca, to najlepsze ci przytrafiło się forumowym rpg (no wcześniej jeszcze google wave
A z pytań ogólnych:
- SoG Trade Traditions własne dozwolone? To bym polecał, lista gotowych jest strasznie krótka.
- Postać z trade tradition dostaje przy drugim darmowy trade talent, nie? SoG nie jest jeszcze ujęte w regułach gestalt ale tak to działa przy multiklasowaniu i jest analogiczne do darmowego talentu ekwipunku przy drugiej martial tradition dla gestalt.
- W sumie pytanie dla formalności, favored class bonus tylko jeden, chyba, że ktoś jest półelfem, to dwa?
- Polecam wpisać jawnie bana na techniki i spellcrafting. Jest to element sfer który strasznie trudno balansować bo opiera się na "mg z graczem coś wymyślają" przy jednoczesnym braku dobrych zasad odniesenia. Do potężnej/własnej magii są rytuały i inkantacje które mają zaletę w postaci bycia useless w walce
Tyle, oczekuj na PW