Dobra, poniżej mechaniczna część karty postaci, jak coś jest źle - krzyczeć. Przy umiejętnościach na niebiesko są dodane punkty, a pogrubioną czcionką - suma końcowa. Na samym końcu dodałem linijkę z sumą kontrolną (erpegi to jest na tyle poważne hobby, że excel się przydaje
).
Mick Diesel – Rewolwerowiec z Detroit
Detroit - Cecha "Ale Jazda!" (mechanicznie bez zmian)
Kowboj - Cecha "Ostatnia Kula" (Å‚atwy test)
Sztuczka - "Ruchomy cel" (mechanicznie bez zmian)
S 12
KON 18
MOC 18
ZR 16+1
WYG 10
BC 11
INT 13
WYK 11
Szczęście 90
Wytrzymałość 24
Pomysłowość 65
Wiedza 55
Poczytalność (Moc x 5) 90 ? (nie jestem pewny)
Umiejętności
Mechanika (naprawa pojazdów) 20 –
20 –
40
Elektryka (naprawa pojazdów) 10 –
20 –
30
Prowadzenie samochodu 20 –
60 –
80
Prowadzenie motocykla 0 –
60 –
60
Pierwsza pomoc 30 –
10 –
40
Nawigacja 10 –
30 –
40
Cios pięścią 50 –
5 –
55
Kopnięcie 25 –
5 –
30
Cios głową 10 –
0 –
10
Chwyt 25 –
25 –
50
Pałka 25 –
25 –
50
Uniki ZRx2 34 –
30 –
64
Karabin 25 –
35 –
60
Karabin maszynowy 15 –
15 –
30
Pistolet/Rewolwer 20 –
65 –
85
Pistolet maszynowy 15 –
15 –
30
Zastraszanie 10 –
0 –
10
Targowanie się / negocjacje 5 –
20 –
25
wmawianie 5 –
20 –
25
perswazja 15 –
35 –
50
Wiarygodność (policjant) 15 –
15 –
30
Spostrzegawczość 25 –
40 –
65
Nasłuchiwanie 5 –
30 –
35
Skradanie się 10 –
15 –
25
Ukrywanie 10 –
0 –
10
Rzucanie 25 –
5 –
30
Wspinaczka 40 –
0 –
40
Skakanie 25 –
0 –
25
Pływanie 25 –
0 –
25
Procedury policyjne 50 –
0 –
50
Kryminalistyka 25 –
0 –
25
Survival 20 –
10 –
30
Ruiny (Survival miejski) 20 –
30 –
50
Wiedza (NY) 20 –
0 –
20
Korzystanie z bibliotek 25 –
0 –
25
Informatyka 10 –
0 –
10
Księgowość 10 –
0 –
10
Tropienie 10 –
25 –
35
Historia naturalna 10 –
15 –
25
Suma kontrolna: 749 –
680 –
1429