22-01-2024, 18:20 | #21 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Francis Chase "Ekscentryczny" Monter z Detroit Jeśli ma silnik to ruszy Zapałki i agrafka Kłopotliwy nadmiar CECHY: Siła - 13 Kondycja -16 Budowa ciała -14 Zręczność – 18 +1 do ZR (19) Wygląd -13 Moc – 10 Inteligencja - 18 Poczytalność - 50 Wykształcenie – 13 Pomysłowość – 90 (INT x 5) Szczęście - 50 (MOC x 5) Wiedza - 65 (WYK x 5) Elektronika (obsłuży również elektrykę) 10% 50 // 60% +20 do umiejętności technicznych Obsługa Ciężkich Maszyn (dźwig, koparka, fabryka) 0.1 % 30//30.1% +20 do umiejętności technicznych Materiały Wybuchowe 0.1 % 30// 30.1%+20 do umiejętności technicznych Nawigacja (10%) 0// 10 +20 do umiejętności technicznych Bijatyka cios pięścią (50%) 20//70% kopnięcie (25%) 25// 50% cios głową (10%) 0// 10% chwyt (25%) 10// 35% uniki ZRx2 - (38%) - 30//68% sztuki walki (0.1%) - 80//80% Broń Palna (0.1%) Karabin (25%) 25//50% Karabin maszynowy (15%) 25//40% Pistolet (20%) 30//50% Pistolet maszynowy (15%) 10//25% Strzelba (30%) 10//40% Broń biała: pałka (25%) 25//50% Prowadzenie pojazdów (0.1%) prowadzenie samochodu (20%) 40//60% prowadzenie motocykla (0.1%) 20//20.1% pilotowanie łodzi (0.1%) 10//10% pilotowanie samolotu (40%)//40% helikoptera (60%) 60//60% umiejętność społeczna: zastraszanie (0.1%)?? 0//0.1% targowanie się (również negocjacje), (0.5%) 0 // 0.5% wmawianie (kłamanie) (0.5%) 15//15% perswazja (racjonalna dyskusja z argumentami oparta na prawdzie) (15%)//15% wiarygodność (majątek lub biegłość w profesji powodujące szacunek) (15%)//15% spostrzegawczość (25%) 10//35% nasłuchiwanie (0.5%) 20//20,5% skradanie się (10%) 30//40% ukrywanie (10%) 30//40% rzucanie (25%) 25//50% wspinaczka (40%) 0//40% skakanie (25%) 0//25% pływanie (25%) 0//25% jeździectwo (0,5%) 10//10.5% pierwsza pomoc (30%) 0//30% otwieranie zamków (0,1%) 10//10.1% +20 do umiejętności technicznych mechanika (20%) 60//80% +20 do umiejętności technicznych Tropienie 10% 10//10% Procedury policyjne (NY) 50% 0//50% Kryminalistyka 25% 0//25% Survival. Przetrwanie na terenach poza miastem. 20% 0//20% Ruiny. Przetrwanie w ruinach, również ocena ich stabilności. 20% 0//20% Wiedza (NY). Na tym poziomie postaci znają podstawy ogólnej topografii miasta, plus kilka ciekawostek. 20% 0//20% Bardziej dla dochodzeniowców: Korzystanie z bibliotek (25%) - 0//25% Informatyka (0,1%) - obsługa komputera, hakowanie, programowanie i inne w jednym 30//30.1%+20 do umiejętności technicznych Księgowość (10%) 0//10% | |
22-01-2024, 19:12 | #22 |
Reputacja: 1 | Znalazłam generator rzutu kośćmi który zapisuje wyniki: https://coyotecode.net/roll/ Działa podobnie do kostnicy wpisuje się: Name: Francis Number of Rolls 1 Roll: 1d100 Ja będę z tego korzystać i wklejać linki. |
22-01-2024, 19:14 | #23 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
__________________ Ten użytkownik też ma swoje za uszami. | |
23-01-2024, 06:29 | #24 |
Reputacja: 1 | Rot, super! |
23-01-2024, 18:56 | #25 |
Reputacja: 1 | Do mojej listy z poprzedniej strony dopisałem jeszcze jedną umiejętność - ma dopisek "NOWE".
__________________ Ten użytkownik też ma swoje za uszami. |
24-01-2024, 04:22 | #26 |
Reputacja: 1 | Detroit - Cecha "Ale Jazda!" Kowboj - Cecha "Ostatnia Kula" Sztuczka - "Ruchomy cel" Umiejętności: Mechanika (naprawa pojazdów) 20 Elektryka (naprawa pojazdów) 10 Prowadzenie samochodu 20 Prowadzenie motocykla 00 Pierwsza pomoc 30% Nawigacja 10 Cios pięścią 50 Kopnięcie 25 Cios głową 10 Chwyt 25 Pałka 25% Uniki ZRx2 34% Karabin 25 Karabin maszynowy 15 Pistolet/Rewolwer 20% Pistolet maszynowy 15 Zastraszanie 10 Targowanie się / negocjacje 5 wmawianie 5 perswazja 15 Wiarygodność (policjant) 15 Spostrzegawczość 25 Nasłuchiwanie 5 Skradanie się 10 Ukrywanie 10 Rzucanie 25 Wspinaczka 40 Skakanie 25 Pływanie 25 Procedury policyjne 50% Kryminalistyka 25% 0//25% Survival 20% 0//20% Ruiny (Survival miejski)20% Wiedza (NY) 20% Korzystanie z bibliotek 25 Informatyka 10 Księgowość 10 NOWE Łowiectwo (polowanie) Tropienie 10 Historia naturalna 10 Biologia 00 W ZC nie ma umiejętności Łowiectwo, jej zakres pokrywałyby tropienie i historia naturalna lub biologia. Biologia to umiejętność akademicka, historia naturalna to wiedza praktyka. Oczywiście w NY działa uniwersytet, przemianowany na Freedom University ruchomy cel - bez zmian Ostatnio edytowane przez Reinhard : 24-01-2024 o 04:45. |
24-01-2024, 20:03 | #27 |
Reputacja: 1 | Dobra, poniżej mechaniczna część karty postaci, jak coś jest źle - krzyczeć. Przy umiejętnościach na niebiesko są dodane punkty, a pogrubioną czcionką - suma końcowa. Na samym końcu dodałem linijkę z sumą kontrolną (erpegi to jest na tyle poważne hobby, że excel się przydaje ). Mick Diesel – Rewolwerowiec z Detroit Detroit - Cecha "Ale Jazda!" (mechanicznie bez zmian) Kowboj - Cecha "Ostatnia Kula" (łatwy test) Sztuczka - "Ruchomy cel" (mechanicznie bez zmian) S 12 KON 18 MOC 18 ZR 16+1 WYG 10 BC 11 INT 13 WYK 11 Szczęście 90 Wytrzymałość 24 Pomysłowość 65 Wiedza 55 Poczytalność (Moc x 5) 90 ? (nie jestem pewny) Umiejętności Mechanika (naprawa pojazdów) 20 – 20 – 40 Elektryka (naprawa pojazdów) 10 – 20 – 30 Prowadzenie samochodu 20 – 60 – 80 Prowadzenie motocykla 0 – 60 – 60 Pierwsza pomoc 30 – 10 – 40 Nawigacja 10 – 30 – 40 Cios pięścią 50 – 5 – 55 Kopnięcie 25 – 5 – 30 Cios głową 10 – 0 – 10 Chwyt 25 – 25 – 50 Pałka 25 – 25 – 50 Uniki ZRx2 34 – 30 – 64 Karabin 25 – 35 – 60 Karabin maszynowy 15 – 15 – 30 Pistolet/Rewolwer 20 – 65 – 85 Pistolet maszynowy 15 – 15 – 30 Zastraszanie 10 – 0 – 10 Targowanie się / negocjacje 5 – 20 – 25 wmawianie 5 – 20 – 25 perswazja 15 – 35 – 50 Wiarygodność (policjant) 15 – 15 – 30 Spostrzegawczość 25 – 40 – 65 Nasłuchiwanie 5 – 30 – 35 Skradanie się 10 – 15 – 25 Ukrywanie 10 – 0 – 10 Rzucanie 25 – 5 – 30 Wspinaczka 40 – 0 – 40 Skakanie 25 – 0 – 25 Pływanie 25 – 0 – 25 Procedury policyjne 50 – 0 – 50 Kryminalistyka 25 – 0 – 25 Survival 20 – 10 – 30 Ruiny (Survival miejski) 20 – 30 – 50 Wiedza (NY) 20 – 0 – 20 Korzystanie z bibliotek 25 – 0 – 25 Informatyka 10 – 0 – 10 Księgowość 10 – 0 – 10 Tropienie 10 – 25 – 35 Historia naturalna 10 – 15 – 25 Suma kontrolna: 749 – 680 – 1429
__________________ Ten użytkownik też ma swoje za uszami. |
25-01-2024, 02:34 | #28 |
Reputacja: 1 | Świetnie |
26-01-2024, 03:35 | #29 |
Reputacja: 1 | Pomyślałem, żeby trochę uporządkować temat. Przekleję Wasze postacie i ekwipunek do wątku Materiały i będę je edytował w miarę postępu sesji. Ostatnio edytowane przez Reinhard : 26-01-2024 o 03:43. |
26-01-2024, 12:19 | #30 |
Reputacja: 1 | OK. Resztę mojej karty postaci (opis, wypunktowana historia, ekwipunek prywatny) wyślę w ten weekend.
__________________ Ten użytkownik też ma swoje za uszami. |