@Wszyscy
- Oki dopisałem do Brudnopisu modyfikatory do walki strzleckiej (3.1.08; s.36) i szybkostrzelność + przeładowywanie broni (3.1.09; s.37-38).
- Co do mechaniki strzelania jak i ogólnie to powiem tyle, że gramy na mechanice bastionowej a nie tej oryginalnej. I chociaż często jest ona podobna do oryginalnej to jednak nie jest skopiowana 1 do 1. Po prostu pewne rzeczy działają w niej trochę lub całkiem inaczej.
- I nie wszystko jest ujęte w Brudnopisie tej mechy bo pewne rzeczy wychodzą dopiero w trakcie gry. Jak teraz z tym strzelaniem czy niedawno ekwipunkiem. A gramy już prawie rok. Ja robię co mogę by wyjaśniać, tłumaczyć, odpowiadać i pisać briefingi no ale nie jestem w stanie ująć wszystkiego w tym Brudnopisie.
- Przy takich rzutach to tak. Rzut 81 to KIA, rzut 25 to zdławienie.
- Więc jeden pies nie żyje, drugi jest krytycznie ranny (1/10 HP). Mechanicznie to s.krytyczny ani lżejsze nie wymagają natychmiastowej pomocy medycznej. Fabularnie no to wiadomo.
@Deklarki
- To Stefan i Olaf biegną co sił w nogach za uchodzącymi. Tak? No dobra to na miejscu strzelania znajdą ślady kopyt i okaże się, że to zapewne byli zwierzoludzie lub podobni mutanci. To jest na tyle blisko drogi i reszty, że będą mogli krzyczeć o tym do reszty.
- Zwierzoludzie są znani ze swojej mobilności więc nie będzie ich łatwo dogonić.
Cytat:
Po za tym sądze że łatwo możemy zniwelować niekorzystne modyfikatory/polepszyć nasze szanse w leczeniu:
W plecaku mam nowo kupiony zestaw leczący który daje +10 do testu
Jak będę Ci asystował to będzie +10 do testu
Jak będzie po walce to na spokojnie rozłożymy na trawie w lesie koce/namiot żeby nie było błota i rozepniemy nad nimi z jeden/dwa namioty żeby chroniły przed deszczem(jak ktoś nie będzie chciał dać namiotu to spoko tylko usłyszy, że jak on oberwie to będzie się leczył sam.(czy takie rozwiązanie się sprawdzi MG?).
|
- s.ranny Eponii mod -10
- deszcz -10
- asystent +10
- zaaw.zestaw leczący +10
- Oczywiście próba leczenia zaraz po walce wyłącza laczących z natychmiastowego poscigu.
- Podobnie jak rozbijanie namiotów. Rozbity namiot zlikwiduje mod. za deszcz ale też zajmuje to czas dodatkowy do tego leczenia.
Cytat:
Co do całej dyskusji z mechaniką to co do rozliczania HP to też wolałbym żeby było to rozliczane bardziej indywidualnie ale rozumiem kwestie czasowe biorące górę.
|
- Dziękuję za zrozumienie
Cytat:
Natomiast jeśli chodzi o kwestie zdolności strzeleckich to muszę poprzeć Cioldana, nie bardzo trzyma mi się to logicznej kupy w Twoim wydaniu Mistrzu (wydaje mi się że jeśli ktoś ma szybkie przeładowanie i strzał mierzony to powinien być w stanie strzelić co turę z bonusem, wydał na sporo doświadczenia i jest w tym po prostu lepszy od kogoś kto nie wydał) Jak nie to z szacunkiem prosiłbym przynajmniej o danie osobą mającym te zdolności możliwość zmiany ich na jakieś inne rzeczy skoro nie było to jasno napisane w mechanice wcześniej.
|
- Dopisałem teraz do Brudnopisu tą walkę strzelecką.
- Jeśli ktoś się czuje poszkodowany, że wziął skilla do strzelania a nie działa on jak to sobie by życzył to może ten skill wymienić na jakiś inny.
- Co do kosztów to no bez przesady co? Jak w oryginale skille są przypisane do profesji to można zgrzytać zębami, że coś tam jest na którymś poziomie profesji albo nie ma w ogóle. Ale w bastionowej mechanice każdy dobiera sobie skille jak chce. I każdy kosztuje 100 PD co zwykle jest do uzbierania w 2-3 tury gry. Więc mi tu bez takich tekstów, że strasznie trudno i drogo z tym wykupywaniem skilli