W starciu na moście do rozliczenia pozostają mistrzowie miecza i orsimerowie. Pierwszy Yared, bo Marrrt i tak się już naczekał na rozliczenie swoich akcji. I będzie to coś pięknego, jak sądzę. Gracz wydał uczciwie zarobione pedeki na podniesienie stylu walki do poziomu 2, co daje mu premię +20 do ataku - a dwemerski miecz (zakładam, że to nim będzie walczył) generuje premię +2 do obrażeń. Jeden Punkt Akcji na ruch, dwa pozostałe na dwa ataki. Pająki wyprztykały się ze swoich PA, więc zbiorą w tej rundzie łomot. Yared ma Siłę 45 +20 premii za styl, w normalnych okolicznościach trafia każdym ciosem przy rzutach 1-65! Dla celów rozliczeń wziąłem ciąg wyników uzyskanych przez gracza pod jego ostatnim postem - na 8 ataków 6 będzie celnych (pięć pierwszych z ośmiu i ostatni). Rzuciłem 6k8 własnoręcznie pod moim ostatnim postem, wypadło 2 i 7. Przypomniałem sobie, że muszę jeszcze doliczyć +2 rany za premię ze Szczęścia (przewaga taktyczna, bo pająki się nie bronią w tej rundzie).
Co istotne - i wkurzające - te pająki to masa krasnoludzkiego metalu bez praktycznie żadnych słabych punktów, ich 5 Punktów Pancerza robi wrażenie…
Pierwszy cios Yareda zadał 6 ran (1 netto), drugi 11 (6 netto). Do walki wchodzi wspierający orsimer, trafił jednym atakiem, zadał 10 ran (5 netto), zużywam jeden jego Punkt Staminy na boost obrażeń, +2 rany i pierwszy pająk wypadł z akcji!
Kej’kerni dwa ataki, jeden celny przy wyniku 3, zadała 11 ran ( 6 netto). Wspierający orsimer z dwoma celnymi atakami (wyniki 48 i 42), zadał 12 i 7 ran (6 i 2 netto) - pająk został na 1 HP, zużywam 1 Punkt Staminy orsimera i pająk padł.
Tak więc w tym momencie na moście mamy dwie odrębne potyczki - Kej’kerni i orsimer kontra dwa pająki oraz Ine May, Yared i orsimer kontra trzy pająki.
Cień bezpieczny w drodze na zewnątrz bramy, Minorne w komnacie z piaskożerami, Morayne zawieszony w powietrzu nad piecami dzięki zaklęciu lewitacji.
Alex, GreK, Aro, dajcie znać, co robią Wasze postacie w okolicznościach, które stały się ich udziałem. Nanatar, Marrrt, czy Wasi bohaterowie idą na maksa w zadawanie ciosów czy chcecie zachować 1-2 Punkty Akcji w każdej rundzie na uniki/parowanie?