Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 07-04-2024, 17:52   #380
Pipboy79
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Tura 31 - 2527.01.31 ant; wieczór

Oki, to mój post jest :> Co do terminu to jest do końca pt 04.12 czyli jest 5,5 dób na zmajstrowanie posta :>

Stan postaci:

Warmund Kruger 13/13 ŻYW; R 6; s.zdrowy (0),
Kristof Grummiohr 13/13 ŻYW; R 2; s.zdrowy (0),


PD


- Warmund 5 PD za wrzucenie posta

- Warmund 10 PD za docową scenkę

- Warmund 10 PD za decyzyjność

- Kristof 5 PD za wrzucenie posta

- Kristof 10 PD za rozmowy z kolegami w zaułku

- Kristof 10 PD za decyzyjność



razem:

Warmund 475 + 25 = 500 PD (Klaus 152 PD)
Kristof 130 + 25 = 155 PD (pomocnicy po 100 PD)


PZ


Warmund 0 PZ
Kristof 139 PZ

---



- Oki to w tej turze minęło ok 0,5-1 h. Głównie na przemarszach przez zalewane ulewą nocne miasto. W obu jest w okolicach 11-go dzwonu.



- Pogoda jest paskudna. Pada ulewa i wieje silny wiatr. Do tego w mieście nie ma latarni ulicznych więc jest ciemno. A o tej porze to już pali się niewiele świateł w oknach i większość populacji już śpi.


- Warmund odnalazł Glinianą. Ze znalezieniem opisanego magazynu miał więcej kłopotów ale chyba znalazł właściwy adres.

- Potem jak pochodził i pooglądał tą ulicę i okolicę to odnalazła go trójka kolegów i koleżanek. Szanse, że tak późno ktoś będzie w "Waranie" były 01-03 na k20. Wypadło na: Cichą Sylvię, Juana i Sigrun.

- Ogólnie Gliniana jest jak wymarła. Czyli pali się niewiele świateł i prawie nikt nie chodzi po ulicach (późna pora + aura).


Wiatry Magii

01 Magia Cienia
02 Magia Metalu
03 Magia Niebios
04 Magia Ognia
05 Magia Śmierci
06 Magia Światła
07 Magia Zwierząt
08 Magia Życia
09 Magia Dhar Chaosu
10 Magia Dhar Nekromancji

rzut: 1,9

01 Magia Cienia +2 do czarowania
09 Magia Dhar Chaosu -2 do czarowania



- Co do Kristofa to chyba nikt ich nie gonił. Więc udało im się wyrwać z zaułka.

- Potem był etap odprowadzania Iskry do domu bo mieszka prawie na przeciwległym krańcu miasta. I pożegnanie z Eskilem.

- Potem Kristof zapewne wrócił do domu. I tam go zastał Klaus prosząc o pomoc.



---


- No i na tą turę chyba tyle z mojej strony Jak jakieś pytania czy deklarki to dajcie znać
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić

Ostatnio edytowane przez Pipboy79 : 08-04-2024 o 12:41. Powód: Edyta HP-ków Warmunda.
Pipboy79 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem